به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۷۲۸۹
تعداد بازدید: ۶۷۲
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
به نظر می‌رسد قرار نیست حاشیه دست از سر این تیم بردارد و تغییرات اخیر نه تنها ازمشکلات کم نکرده که به آن رنگ و بویی تازه بخشیده است.

به گزارش میدان، هدایت یزدی بعد از نتایج ضعیف و به بهانه چند شغله بودن از سوی وزارت نفت از مدیرعاملی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان برکنار شد. ابوذر شجاعی به سرعت جانشین وی شد و در عملی انجام شده با اسپانسری تحمیلی روبه‌رو شد. این‌طور‌که شنیدیم مدیرعامل جدید در جریان توافق با علاقه‌بند، اسپانسر تازه این تیم نبود. شجاعی هنوز روی صندلی مدیرعاملی ننشسته بود که گویا علاقه‌بند مدعی شد از اهواز به او گفتند بیاید و اسپانسر تیم باشد. این شروع یک اختلاف تازه بود. دو‌طرف با هم به اتفاق نظر نمی‌رسند و چون این اسپانسر هم تاکنون پولی به باشگاه تزریق نکرده و مشکلات مالی به قوت خود باقی است بر شکاف بین آنها افزوده می‌شود.

 

از همین رو شنیدیم اخیرا در درگیری‌ای که بین علاقه‌بند با حراست باشگاه در اردوی تیم در احمد‌آباد مستوفی در حوالی شهر تهران صورت گرفت، مدیرعامل فقط نظاره‌گر بود و تلاش نکرد مشکل را حل کرده یا به‌نوعی مانع از ایجاد تنش در تیم شود. گویا مشکلات تیم نفت‌مسجدسلیمان  بر اعتراض بازیکنان افزوده و حتی برخی جدایی چند بازیکن این تیم را به‌دلیل همین مشکلات مالی می‌دانند. از طرفی حضور برخی دلال‌ها در کنار تیم و تحمیل بازیکنانی به این مجموعه نیز در جدایی‌های اخیر بی‌تاثیر نیست. 

 

 از طرفی نتایج ضعیف ابراهیم اشکش سرمربی جدید تیم نیز باعث شد تا ابوذر شجاعی باب مذاکره با برخی مربیان از‌جمله رضا عنایتی، مجتبی حسینی و رسول خطیبی را باز کند. در بین این گزینه‌ها، مذاکره با عنایتی شکل جدی به خود گرفت و توافق حاصل شد. آنها حتی لیست بازیکنان مورد نظر را نیز تهیه کرده بودند. در همین زمان بود که اشکش و همکارانش متوجه شده و اقدام کردند. یکی از نزدیکان باشگاه به ما گفت اطلاع کادر فنی تیم نفت‌مسجدسلیمان از این مذاکرات باعث تنش بین اشکش و شجاعی در اردوی تهران شد.

 

گویا شجاعی به سرمربی تیمش تذکر می‌دهد با این روال تیم سقوط می‌کند و از او می‌خواهد اردو را ترک کند و تیم را تحویل دهد، اما اشکش نمی‌پذیرد و با توجه به دوستدارانی که در خوزستان دارد تلاش می‌کند جای پای خود را مستحکم‌تر کند. افرادی که برای حضور او در تیم لیگ برتری نفت‌مسجدسلیمان از او حمایت کردند بار دیگر خواهان آن می‌شوند که فرصت بیشتری به این مربی داده شود و شجاعی که ظاهرا تنها مخالف او است نمی‌تواند کاری انجام دهد و به اجبار توافق با عنایتی را لغو می‌کند. اختلافات و درگیری‌ها به شکلی پیش می‌رود که مدیران شهری تمایل خود به مربی بومی را اعلام می‌کنند و برای اینکه سمت یک نفر را نگیرند مدعی می‌شوند یا اشکش بماند یا اگر قرار است تغییری در کادر فنی صورت گیرد باید از بین مربیان بومی باشد.

 

شجاعی از برنامه‌هایش برای مذاکره با عنایتی می‌گوید و مدعی می‌شود با مربی بزرگ و بازیکنان با تجربه می‌توان از خطر سقوط فرار کرد. او ادعا می‌کند می‌خواهد وریا غفوری را به تیمش بیاورد (اخیرا شایعه جدایی وریا از تیم فولاد مطرح بود) چراکه فکر می‌کند تیمش به یک کاپیتان با تجربه نیاز دارد و متذکر می‌شود اگر تیم بیفتد به نام او ثبت می‌شود و تلاش می‌کند عقایدش را به اطلاع مدیران برساند، اما تلاش‌های شجاعی برای تغییر عقیده مدیران شهری بی‌نتیجه می‌ماند. به این ترتیب شاید در ظاهر اشکش بماند و مذاکره با عنایتی نیمه‌تمام ماند، اما اوضاع این تیم همچون آشفته است و هر آن امکان تغییر در این باشگاه وجود دارد.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱