به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۷۲۴۲
تعداد بازدید: ۱۶۳۳
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کاپیتان استقلال نسبت به شایعات پیرامون تیم در ساعات گذشته واکنش شدید نشان داد!

به گزارش میدان، حسین حسینی گلر اول استقلال در این تیم کار خود را به عنوان نفر اول تیم پیش می برد و از طرفی کاپیتان شماره یک استقلال است اما این در حالی است که برخی اخبار در مورد بازگشت گلر سابق استقلال به این تیم وی را با مشکل روبرو کرده است.

 

رشید مظاهری دروازه بان سابق استقلال که مشکلات فراوانی نیز با حسینی در استقلال داشت قرارداد خود را به صورت یک طرفه با سپاهان فسخ کرد و شنیده می شود که احتمال بازگشتش به استقلال وجود دارد.

 

گویا حسینی با شنیدن این خبر و بازگشت مظاهری به استقلال واکنش نشان داده و به اطرافیانش اعلام کرده که به محض بازگشت مظاهری به استقلال وی قراردادش را با آبی ها فسخ می کند و از استقلال جدا می شود.

 

گلر استقلال که همواره رقابت با دروازه بانان بزرگ و شماره یک استقلال را نپذیرفته و هم با مظاهری و هم با مهدی رحمتی در این تیم مشکلات بسیاری داشت در شرایط فعلی نیز حاضر نیست با این گلر در استقلال رقابت کرده و وی را به عنوان رقیب بپذیرد.

 

حسینی به عنوان دروازه بان اصلی استقلال در حال حاضر شرایط خوبی در این تیم ندارد و روحیه اش پس از مسابقات جام جهانی افت کرده است به همین دلیل مدیران استقلال برای جذب مظاهری بی تمایل نیستند اما مخالفت حسینی این گلر را از استقلال دور می کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸