به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۷۲۲۲
تعداد بازدید: ۶۴۸
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی برای جذب ستاره پرتغالی اقدام خواهد کرد.

به گزارش میدان، درشرایطی که بارسلونا و چند باشگاه بزرگ اروپایی دیگر به دنبال جذب ژائو فلیکس، مهاجم اتلتیکومادرید بودند اما این ستاره جوان با تیم فوتبال چلسی به توافق نهایی رسیده و قرار است تا پایان فصل جاری به صورت قرضی برای آبی‌های لندن به میدان برود. فلیکس اکنون در انگلیس حضور دارد تا پس از سپری کردن تست پزشکی قرار خود را با چلسی امضا کند و شش ماه باقیمانده تا پایان فصل را در این تیم سپری کند.

 

طبق گزارش روزنامه اسپورت، ژائو فلیکس یکی از بازیکنان مورد علاقه خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا است که دوست دارد روزی او را در نیوکمپ ببیند. البته بارسلونا قبلا به اتلتیکومادرید پیشنهاد داده بود که آنتوان گریزمان فرانسوی را با فلیکس مبادله کند اما دو طرف به توافق نرسیدند.

 

این روزنامه اسپانیایی خاطرنشان کرد که داستان انتقال ژائو فلیکس به بارسلونا هنوز به پایان نرسیده است و این باشگاه به خاطر مسائل مربوط به فیرپلی مالی که ممکن است با آن مواجه شود، در نقل و انتقالات زمستانی پیشنهادی برای جذب فلیکس ارائه نکرد وگرنه آبی‌و‌اناری‌ها هنوز برای خرید او تسلیم نشده‌اند و این امکان وجود دارد که بارسلونا در تابستان آینده تلاش خود را برای ربودن فلیکس تکرار کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲