به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۲۱۹
تعداد بازدید: ۷۲۷
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
اختلاف نظر بین اعضای در هیات‌رئیسه در فدراسیون فوتبال و تاج بر سر انتخاب سرمربی تیم ملی خبرساز شده است.

میلاد اعظمی / به گزارش میدان، تیم ملی فوتبال ایران در حالی باید حدود یک سال دیگر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کند که هنوز تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص نیست. این در حالی است که در جلسه اخیر هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال به طور مفصل در این خصوص بین اعضا بحث و بررسی‌هایی شده که البته نتیجه خاصی در پی نداشته است.

 

نکته قابل توجه این که تا پیش از این مهدی تاج به طور قاطعی از کی‌روش حمایت کرده و قصد داشت تا این مرد پرتغالی را در تیم ملی ابقا کند اما به محض آغاز این بحث در هیات‌رئیسه و زمانی که تاج برخی مقاومت‌ها را در خصوص ابقای کی‌روش می‌بیند، از موضع خود کوتاه آمده و اعلام می‌کند اعضا گزینه‌های خود را به وی اعلام کنند اما چون اجماعی در این زمینه وجود نداشت اعضای هیات‌رئیسه به تاج تفویض اختیار می‌کنند تا او گزینه‌های خود را در جلسه بعدی هیات‌رئیسه برای رای اعتمادی به وی اعلام کند.

 

جالبتر این که شنیدیم عدم تفاهم اعضای هیات‌رئیسه بی ربط به برخی دخالت های کانون مربیان نیست. این کانون که از ابتدا هم با حضور کی‌روش مخالف بود اصرار دارد یک ایرانی روی نیمکت بنشیند و اتفاقات گزینه پیشنهادیش امیر قلعه نوعی است. از آنجا که کانون مربیان فقط موفق شدند چند نفری را در هیات‌رئیسه با خود همراه کند بجز تاج اعضا در خود نیز اختلاف نظرهایی دارند که انتخاب را بسیار سخت می‌کند.

 

نکته قابل توجه اینکه قرار است طی روزهای آینده هیات‌رئیسه جلسه دیگری  را تشکیل داده تا به سرعت در این خصوص و همچنین انتخاب سرمربی تیم ملی امید جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی به عمل آید.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵