به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۷۲۱۸
تعداد بازدید: ۳۳۹۰
سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
دیدار تیم‌های پرسپولیس و ون‌پارس با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های پرسپولیس و ون‌پارس اصفهان در دور یک شانزدهم جام حذفی ایران از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه دو دو به تساوی رسید و سرخپوشان در ضربات پنالتی با پیروزی برابر حریف اصفهانی خود به جمع شانزده تیم برتر این مسابقات راه پیدا کردند.

 

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، محمد عمری و سیامک نعمتی

 

ترکیب ون‌پارس: احمد مهرابی، علی آزادمنش، محمد امینی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان، ابوذر صفرزاده، محمدامین کاویانی، محمدرضا شیرزادی، رضا حبیب‌زاده و پوریا قشلاقی

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۷ پرتاب اوت بلند علی آزادمنش به محوطه جریمه پرسپولیس رسید و علی نعمتی تو‌پ را با دست دفع کرد و همین باعث شد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد و درنهایت ایمان کیانی دروازه پرسپولیس را باز کرد و ون‌پارس را یک بر صفر پیش انداخت.

در دقیقه ۵۷ حرکت پا به توپ محمد عمری با خطای شیرزادی همراه شد و داور پنالتی گرفت. گئورگی گولسیانی پشت ضربه ایستاد و درحالیکه دروازه‌بان ون‌پارس جهت را درست تشخیص داده بود، توپ را به سمت چپ دروازه فرستاد تا بازی مساوی شود‌.

 

در شرایطی که فقط ۶ دقیقه از گل تساوی پرسپولیس می‌گذشت، ابوذر صفرزاده با پاس تو دری که برایش ارسال شد، دروازه پرسپولیس را باز کرد و ون‌پارس را دوباره از حریف قدرتمند خود پیش انداخت.

در دقیقه ۷۶ ارسال مهدی ترابی از جناح چپ به تیرک عمودی دروازه‌ ون‌پارس برخورد کرد و در برگشت به مرتضی پورعلی گنجی رسید تا او بازی را به تساوی بکشاند.

 

شیخ دیاباته و سعید صادقی به دلیل آسیب‌دیدگی قادر به حضور در این مسابقه نبودند و مهدی ترابی هم که به خاطر درگیری در بازی پرسپولیس برابر نساجی با محرومیت موقت روبرو شده بود و گفته می‌شد این مسابقه را از دست می‌دهد اما شب گذشته بخشیده شد و در ترکیب سرخپوشان هم قرار گرفت و قرار است هفته آینده رای نهایی او صادر شود.

 

پیش از بازی امروز، پرسپولیس در تاریخ جام‌ حذفی با چهار تیم اصفهانی یعنی سازمان گوشت، پلی‌اکریل، سپاهان و ذوب‌ آهن روبرو شده بود و دیدار با ون‌پارس پنجمین رویارویی سرخپوشان با تیم‌های اصفهانی بود.

 

دیدار پرسپولیس با تیم‌های دسته‌های پایین‌تر در جام حذفی، همواره تداعی‌کننده مسابقه این تیم برابر قشقایی بوده است. جایی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ در فصل ۹۶-۹۵ نتوانستند از سد این تیم دسته دویی عبور کنند و در همان مرحله یک شانزدهم نهایی حذف شدند. باخت برابر حریف شیرازی، آخرین باخت پرسپولیس در این مرحله از جام حذفی بوده و یحیی گل‌محمدی با وجود اینکه اکثر بازیکنان اصلی خود را در مسابقه امروز به میدان فرستاد، به سختی از سد این تیم رده دهمی لیگ دسته یک عبور کرد تا خاطره تلخ شش فصل پیش تکرار نشود.

 

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون ۶ بار قهرمان جام حذفی شده است و با پیروزی در مسابقه امروز، برای کسب هفتمین جام به تعداد قهرمانی تیم استقلال رقیب دیرینه خود در این رقابت‌ها کار خود را آغاز کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۸