به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۷۱۴۹
تعداد بازدید: ۹۷۱
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
نمایش مناسب چند بازیکن جدید و نیمکت نشینی بازیکنان ثابت فصل‌های گذشته باعث گمانه زنی‌هایی در نیم فصل شده است.

به گزارش میدان، در جمع بازیکنان فعلی پرسپولیس دو بازیکن از نیمکت‌نشینی متوالی راضی نیستند. مهدی عبدی و فرشاد فرجی که جایگاه خود را در ترکیب ثابت پرسپولیس از دست داده و فقط به‌عنوان بازیکنان تعویضی شانس بازی پیدا می‌کنند به این وضع معترض هستند.


از طرفی چند تیم لیگ برتر با مدیربرنامه‌های این دو بازیکن پیشنهاد همکاری دادند اما بسیار بعید است یحیی گل‌محمدی موافق جدایی آنها باشد. در خط دفاع فرجی به‌عنوان یک مدافع میانی جانشین مطمئنی برای بازیکنان ثابت به حساب می‌آید و در خط حمله هم فقط درصورت حضور دو مهاجم جدید شاید گل‌محمدی به جدایی قرضی عبدی رضایت دهد. اتفاقی که اگر لوکادیا می‌ماند قرار بود رخ دهد.


در هر صورت هر دو بازیکن از شرایطی که در آن قرار دارند ناراحت هستند. چرا که سرمربی پرسپولیس در سه بازی اخیر تیمش بازیکنان زیادی را در کناره‌ها و نوک خط حمله تیمش امتحان کرد و در جمع آنها فقط محمد عمری توانست با گلزنی مقابل گل‌گهر نمره قبولی بگیرد.
بازیکنی که از ابتدای فصل کم‌کم به بازی گرفته شد و رفته‌رفته فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کرد حالا جا را برای دیگر بازیکنان تنگ کرده است. عمری از بازیکنان مورد علاقه یحیی است و قطعا در ادامه فصل بیشتر برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت و فرجی و عبدی به خوبی این را می‌دانند.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۷