به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۱۴۴
تعداد بازدید: ۲۹۴
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
تیم استقلال بدون خرید بازیکن جدید نیم فصل دوم را آغاز می کند.

به گزارش میدان، تیم استقلال در حال حاضر شرایط جذب بازیکن جدید را ندارد و با اینکه علی فتح الله زاده قول داده بود بازیکنان مورد نظر ساپینتو را جذب می کند و هر درخواستی داشته باشد اجرا می شود اما گویا این امر محقق نمی‌شود.

 

مدیران تیم استقلال در تلاشند که شرایط را برای استقلال تغییر دهند و مشکلات بسیار مالی را حل کنند اما در حال حاضر مشکلات استقلال بسیار زیاد است و به نظر می‌رسد تیم بدون تغییرات باید به مسابقات ادامه دهد و فصل را به اتمام برساند.

 

استقلال علاوه بر پنجره بسته که همچنان باز نشده با مواردی روبروست که حل و فصل نشده زیرا پول استراماچونی و مربیان سابق استقلال به همراه مشکل بزرگ محبی و قائدی که شرایط مشخصی ندارند به قوت خود باقی است و مدیران هنوز نتوانستند به دلیل مشکلات ارزی و قیمت بالای دلار وضعیت را تغییر دهند.

 

از طرفی ساپینتو سرمربی استقلال برای نیم فصل دوم برنامه هایی دارد که قرار نیست هیچ کدامشان عملی شود و این موضوع قطعا واکنش سرمربی تیم را به همراه دارد و به مشکلات استقلال می‌افزاید. شایان ذکر است سرمربی استقلال از فتح الله زاده درخواست کرده وضعیت را تغییر دهد زیرا در غیر این صورت وی با مشکل روبرو شده و نمی‌تواند خواسته های باشگاه را در مورد عملکرد خودش عملی کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴