به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۷۱۳۹
تعداد بازدید: ۷۳۳
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
قرار است باشگاه در کمیته انضباطی بازیکنان خاطی تیم را جریمه سنگین کند.

به گزارش میدان، ساپینتو سرمربی استقلال که دو روز به نفرات تیمش استراحت داد پس از چند ساعت از حضور دو بازیکنش در مهمانی باخبر و از استراحت دادن به نفرات تیمش پشیمان شد! این مربی پس از باخبر شدن از وضعیت دو بازیکن تیمش بلافاصله با مدیریت تیم تماس گرفت و خواستار رسیدگی به اوضاع این نفرات شد.

 

ساپینتو که از این اتفاق بسیار ناراحت شد اعلام کرد که این نفرات به باشگاه سپرده شدند و مدیران در خصوص آنها تصمیم گیری کنند. از طرفی مدیران استقلال قصد نداشتند نام این بازیکنان را اعلام کنند به همین دلیل از سرمربی تیم درخواست کردند که در این مورد عجله نکند تا کمیته انضباطی در فرصت مناسب به این موضوع رسیدگی کند.

 

اما در این مورد عدم حضور بازیکنان مورد نظر در ترکیب استقلال به ضرر این تیم تمام می‌شود و قرار نیست این دو بازیکن به دلیل شرایط حساس تیم در معرض توجه قرار بگیرند تا همه چیز در خفا ختم به خیر شود! این در حالی است که شنیده شده باشگاه جریمه سنگینی را برای این دو بازیکن در نظر گرفته است زیرا اقدام این بازیکنان و مطرح شدن نام باشگاه استقلال شرایط را برای این تیم نیز با تغییر روبرو کرده است.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ا.م پرسپولیسی
1
0
شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱
نه اینکه حضورشون درترکیب گلی به سرتیمشون زد
تمام کاسه کوزه ها را سر ساپینتو نشکنیدبازیکنی که دایم توپارتی یافضای مجازی هست ،بازیکنی که ازترس ساق پاش یک درگیری ساده وتکل نداره مقصرش مربی نیست،اگه اسمهای قلمبه سلمبه راگذاشت بالا،همین آقایون مدیریت ،پیشکسوت نابلدی مثل نوری وعده ای هوادار بیچاره ش میکنند
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲