به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۷۰۸۶
تعداد بازدید: ۴۸۶
چهارشنبه ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
برخلاف شایعات منتشر شده، هافبک استقلال نمی‌تواند فعلا تیمش را همراهی کند.

به گزارش میدان، آرش رضاوند، هافبک تیم استقلال در جریان بازی با پرسپولیس در دربی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با مصدومیت شدیدی روبرو شد. هافبک استقلال طبق گفته پزشکان حداقل یک ماه و نیم دور از میادین خواهد بود.

 

رضاوند پس از بررسی MRI خود در تمرین استقلال حضور یافت و پس از صحبت با ریکاردو ساپینتو، برای دقایقی به تمرین اختصاصی پرداخت. همین مسئله باعث شد که برخی منابع خبری اعلام کنند رضاوند مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند از یکی دو هفته دیگر استقلال را در بازی‌های لیگ برتر همراهی کند. 

 

پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین چیزی درست نیست و رضاوند حداقل یک ماهی دور از میادین است. در بررسی MRI‌ از پای هافبک استقلال مشخص شد که رباط صلیبی پاره نکرده است اما از ناحیه چهارسر زانو دچار مصدومیت شدید شده است و حداقل سه تا چهار هفته نیاز به درمان دارد.

 

رضاوند از جمله بازیکنان بی‌حاشیه چند فصل اخیر استقلال است که اغلب مورد اعتماد مربیانی چون آندره‌آ استراماچونی، محمود فکری، فرهاد مجیدی و ساپینتو قرار گرفت. این بازیکن امسال هم با درخواست ساپینتو در استقلال ماند و با وجود درخواست فولاد خوزستان برای جذب او، سرمربی استقلال اجازه جدایی به او را نداد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷