به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۷۰۷۰
تعداد بازدید: ۲۰۱۵
يکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
باشگاه پرسپولیس برای راه اندازی یک تکنولوژی دست به جیب می‌شود.

به گزارش میدان، با اعلام مهدی تاج، باشگاه پرسپولیس به همراه استقلال و چند باشگاه دیگر برای راه اندازی سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران پیش قدم خواهند شد و برای وارد شدن این تکنولوژی به فوتبال ایران هزینه می‌کنند.

 

طبق اعلام مهدی تاج در جلسه با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری، شرکت مورد نظر برای راه اندازی این تکنولوژی در فوتبال ایران انتخاب شده و در فاز اول باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، مس کرمان، گل گهر سیرجان، ذوب آهن، نفت آبادان و تراکتور توانایی راه اندازی این تکنولوژی را در فاز اول دارند.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این باشگاه برای مشارکت در این طرح و ورود کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران مشکلی ندارد و در بحث هزینه‌های مربوطه همکاری لازم را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام خواهد داد. باشگاه پرسپولیس از چند سال پیش یکی از موافقان ورود "وار" به فوتبال ایران بوده و حالا هم برای این موضوع مشکلی ندارد.

طبق اعلام قبلی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای راه‌اندازی کمک داور ویدئویی در ورزشگاه آزادی که ورزشگاه خانگی آن‌ها حساب می‌شود باید هزینه کنند که باشگاه پرسپولیس در این مورد مشکلی ندارد و آماده هرگونه همکاری در این خصوص است. یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در این خصوص در گفتگو با میدان این خبر را تایید کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲