به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۱
۷۰۱۸
تعداد بازدید: ۱۳۳۲
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲، آینده مسی با پاریسن ژرمن را مشخص خواهد کرد.

به گزارش میدان، دو تیم آرژانتین و فرانسه روز یکشنبه هفته جاری دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار خواهند کرد و نکته جالب از این مسابقه، تقابل لیونل مسی و کیلیان امباپه، دو بازیکن تیم پاریسن ژرمن است. قرارداد مسی با این تیم فرانسوی تابستان آینده به پایان می‌رسد و به همین خاطر، حرف و حدیث‌هایی پیرامون تیم فصل آینده او مطرح شده است.

 

براین اساس، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل فاش کرد که دیدار فینال جام جهانی در تعیین تیم آینده لیونل مسی بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود. طبق گزارش این روزنامه در صورت باخت آرژانتین برابر فرانسه، مسی تصمیم خود را برای رو‌به‌رو شدن با یک چالش جدید، خارج از پاریسن ژرمن اتخاذ خواهد کرد و ممکن است به تیمی از ایالات متحده آمریکا بپیوندد. از سوی دیگر اگر آرژانتین قهرمان جام جهانی شود، مسی به بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپا ادامه خواهد داد.

 

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاریسن ژرمن که برای دیدن دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر حضور دارد، طرفدار تیم ملی فرانسه است اما اگر آرژانتین قهرمان شود، ناراحت نخواهد شد چراکه این آخرین جام جهانی لیونل مسی خواهد بود. او در مورد وضعیت فوق ستاره آرژانتینی در پاریسن ژرمن گفت: قرار است پس از جام جهانی برای تمدید قرارداد صحبت کنیم. با این حال فکر کنم مسی ترجیح می‌دهد در پاریس بماند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۵