به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۷۰۱۶
تعداد بازدید: ۲۸۱۹
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
هافبک ازبکستانی و مغضوب استقلال از سرمربی پرتغالی این تیم خواست به او اعتماد کند.

به گزارش میدان، عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی تیم استقلال یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان خارجی استقلال که به فوتبال ایران آمده است. او نیم فصل دوم سال گذشته توسط فرهاد مجیدی به استقلال پیوست و با تکنیک‌هایش خیلی زود در این تیم جا افتاد. او در شرایطی که رفته رفته با شرایط فوتبال ایران آشنا می‌شد به دلیل افت بدنی در ماه رمضان از ترکیب استقلال دور شد.

 

با آمدن ریکاردو ساپینتو به جای مجیدی، او ابتدای فصل از لیست استقلال کنار گذاشته شد اما با اصرار مدیران استقلال در این تیم ماند. او که تنها یکی دو بازی در لیست 18 نفره آبی‌پوشان قرار گرفته است جایی در تفکرات ساپینتو ندارد. سرمربی پرتغالی استقلال در یکی از نشست‌های خبری در واکنش به عدم بازی کردن آمانوف گفته بود او چه آماری در سال گذشته داشته که بخواهد بازی کند. اظهارنظر صریح و عجیب ساپینتو باعث تعجب استقلالی‌ها شده بود.

 

در تعطیلات لیگ به دلیل بازی‌های جام جهانی، آمانوف تلاش زیادی کرد که نظر ساپینتو را جلب کند و سرمربی استقلال هم به او در دیدارهای تدارکاتی بازی داد. آمانوف در گفت‌وگویی با ساپینتو به او گفته اگر به او اعتماد کند پشیمان نخواهد شد و می‌تواند در وسط زمین به این تیم کمک کند. یکی از مشکلات استقلال نبود هافبک طراح در فصل جاری بوده و آمانوف به ساپینتو قول داده این مشکل را در زمین حل کند. 

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Qatar
ع ق قطر
0
0
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱
ساپینتو اشتباه می کند سطح بازی عزیز از روزبه چشمی که بهتر است
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶