به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۷۰۰۶
تعداد بازدید: ۳۳۷
يکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
باشگاه استقلال قصد دارد با ارائه ضمانت‌ها بتواند بار دیگر از سهام خود پول دریافت کند.

به گزارش میدان، مشکلات مالی باشگاه استقلال مدیران این باشگاه را کلافه کرده است، به طوری که علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال حتی گفته از برخی از دوستانش پول قرض گرفته که حداقل مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی را پرداخت کند. 

 

مدیرعامل استقلال طبق وعده‌ای که داده بود باید پول بازیکنان را تا قبل از دربی پرداخت کند و اگر این اتفاق نیفتد با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد. او که تصور نمی‌کرد باشگاه استقلال این همه بدهی و پرونده خارجی در فیفا داشته باشد اعلام کرده استقلال 500 میلیارد تومان بدهی دارد.

 

حالا خبر می‌رسد که مسئولان استقلال باز هم دست به دامن سهام خود در بورس شده‌اند. سال گذشته استقلال از فروش سهام خود چیزی در حدود 350 میلیارد تومان سود کرد که از این مبلغ 200 میلیارد تومان صرف بدهی‌های باشگاه شد. استقلالی‌ها به دنبال این هستند که با ارائه ضمانت‌ها 100 میلیارد تومان دیگر از سهام خود برداشت کنند تا حداقل بخشی از بدهی‌ها و مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و در زمان مناسب به دنبال حل مشکلات دیگر از جمله پرداخت مطالبات بالای 50 میلیارد تومان استراماچونی، سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان باشند. 

 

مدیران استقلال طی چند روز گذشته رفت‌وآمدهای زیادی برای برداشت پول خود از سهام شده‌اند اما هنوز موفق به این کار نشده‌اند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵