به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۹۹۵
تعداد بازدید: ۷۰۷
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
باشگاه پرسپولیس امیدوار است با کسب مجوز حرفه‌ای، جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

به گزارش میدان، باشگاه پرسپولیس که سال گذشته به دلیل عدم کسب مجوز حرفه‌ای از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته بود حالا در حال رفع ایرادات موجود است و طی روزهای گذشته اقدامات مثبتی را انجام داده است. در این راستا حالا خبر رسیده که باشگاه پرسپولیس امروز تمام بازیکنان تیم‌های پایه خود را برای گرفتن تست‌های پزشکی به ایفمارک برده است.

 

این درشرایطی است که باشگاه‌ پرسپولیس در سال‌های گذشته با سندسازی تاییدیه‌های پزشکی را ثبت می‌کرد اما حالا برای اولین بار این اقدام را به صورت عملی انجام داده است. همچنین نکته قابل توجه این است که پرسپولیس به عنوان نخستین باشگاه در فصل جاری دست به چنین اقدامی زده و با این تفاسیر گویا فشارهای وارد شده برای گرفتن مجوز حرفه‌ای جواب داده است.

 

باشگاه پرسپولیس در ماه‌های اخیر بعد از وصول ۳۵۰ میلیارد تومان از محل فروش ۱۰ درصد از سهام خود، توانست بخش زیادی از بدهی‌هایش را پرداخت کند و این‌گونه یکی از مشکلات سر راه خود برای اخذ مجوز حرفه‌ای را حل کرد. براین اساس، مدیران پرسپولیس بعد از رفع بدهی‌های مالی حالا به سراغ مشکلات زیرساختی رفته‌اند و امیدوارند پس از بازدید نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز حرفه‌ای را کسب کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵