به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۹۱۶
تعداد بازدید: ۹۶۶
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
تصویری از بازیکن تیم ملی غنا، خشم هواداران این کشور را در پی داشته است.

به گزارش میدان، تیم ملی فوتبال غنا درحالیکه برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ فقط به یک تساوی نیاز داشت، برابر اروگوئه شکست خورد و از راهیابی به دور بعد بازماند. این دو تیم در جام جهانی ۲۰۱۰ هم به مصاف هم رفته بودند که خطای هند عمدی لوییز سوارز در دهانه دروازه، حواشی زیادی را به وجود آورد و همین موضوع باعث شد هواداران غنا پیش از دیدار دوباره دو تیم، برای ستاره تیم ملی اروگوئه خط و نشان بکشند‌.

 

لوییز سوارز در کنفرانس خبری پیش از بازی هم به این موضوع اشاره کرد و در جواب پرسش خبرنگار که آیا از آن حرکت پشیمان است یا نه، گفت: برای آن پنالتی هرگز عذرخواهی نمی‌کنم. بازیکن غنا بود که پنالتی خود را از دست داد و من مقصر گل نشدن آن نیستم.

 

عکس/ خشم هواداران غنا از اقدام عجیب ستاره این تیم!

 

با وجود پیروزی اروگوئه، یاران سوارز از رسیدن به مرحله بعد بازماندند و همین موضوع باعث خوشحالی هواداران غنا شد به طوریکه بعد از بازی در بیرون از ورزشگاه به جشن و پایکوبی پرداختند. با این حال، تصویری از توماس پارتی، هافبک تیم ملی غنا منتشر شده که در حال تعویض پیراهن خود با لوییز سوارز است و حتی ستاره اروگوئه را در آغوش می‌گیرد‌. این عکس در مدت کوتاهی وایرال شد و خشم هواداران تیم ملی غنا را در پی داشت.

 

پارتی و سوارز مدت کوتاهی در اتلتیکومادرید هم‌بازی بودند تا اینکه ستاره غنا در تابستان ۲۰۲۰ به آرسنال نقل مکان کرد. با این وجود، تعویض پیراهن با بازیکنی که به تنهایی امیدهای کشور شما را در دو جام جهانی نابود کرده جنبه خوبی ندارد و توجیه‌شدنی نیست.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵