به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۲
۶۸۸۶
تعداد بازدید: ۸۰۷
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
تیم تراکتور به زودی با تصمیمی غیر قابل اهالی فوتبال را غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش میدان، قربان بردیف به روسیه رفت و منتظر تصمیم باشگاه تراکتور نمایند. البته که اطلاعيه‌ها و بیانیه‌های باشگاه تراکتور هم بهانه‌ای برای عادی جلوه دادن شرایط و آرام نگه‌داشتن هواداران بود. هوادارانی که شاید جدایی مربی خود در این شرایط حساس را برنمی‌تابند و اصلا نمی‌دانند بردیف چطور آمد و چطور اینقدر راحت بی‌توجه به تعهداتش،به باشگاه پشت کرد و رفت. جالب است که باشگاه تراکتور در حالی که با وساطت آزمون، بردیف را به خدمت گرفته بود و در حالی که مسئولیت فنی تیم را برای ۵ سال به او سپرده بود به این راحتی با جداییش موافقت کرد. بردیف حتی منتظر اعلام باشگاه نماند او حتی به درخواست باشگاه برای بقا تا نیم فصل هم پشت کرد و رفت.


با این حال شایعاتی زیادی در مورد جدایی این مربی وجود دارد. برخی از اختلاف او با مدیران باشگاه می‌گویند. صحبت از اختلافش با بازیکنانش است و حتی شنیدیم او علاوه بر قرارداد ورزشی، در نتیجه یک رابطه تجاری به تراکتور آمده است اما از صحبت‌های او که از زنوزی و باشگاه تراکتور گفت اینطور برداشت می‌شود که همه چیز عادی است. البته اظهارات او را باشگاه تراکتور منتشر کرده است و بیشتر به نظر می‌رسد هدف باشگاه تبریزی از انتشار این اظهارات مربی روس که تاکید زیادی روی تعامل کاملش باشگاه داشت، این بود که خود را از هر گونه انتقادی در خصوص جدایی بردیف تبرئه کند.


حالا باشگاه تراکتور از هواداران می‌خواهد آرام باشند و به شایعات توجه نکنند. این باشگاه به هواداران پر شورش اطمینان می‌دهد که اتفاق خاصی نمی افتد و شاید این حرف یک دلداری باشد که آنها برای آرام کردن هواداران تیمشان انتخاب کرده‌اند. تراکتور با بردیفی که ابتدای فصل به خدمت گرفته بود نتوانسته بود به یک نظم تاکتیکی برسد حالا با تغییر مربی قطعا باید از اول شروع کند.


صحبت از بازگشت ساغلام است. همان مربی که حتی یارگیری را برای تراکتور آغاز کرده بود اما به خاطر ورود بردیف دیپورت شد. ساغلام تیمی را در این مدت به اختیار نگرفته و هر وقت تراکتور دلش می خواست به سراغش می‌رفت. این بار هم از بازگشت او صحبت می‌کنند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۰