به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۸۸۰
تعداد بازدید: ۷۰۸
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
بعد از مصدومیت نیمار و دنیلو، دو بازیکن دیگر تیم ملی برزیل هم در تمرین روز گذشته شرکت نکردند.

به گزارش میدان، درحالیکه نیمار جونیور، ستاره تیم ملی برزیل به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد حالا لوکاس پاکتا و الیسون بکر هم علائمی شبیه آنفولانزا پیدا کرده‌اند و به همین خاطر نتوانستند تمرین روز گذشته را به پایان برسانند. با این حال، به نظر می‌رسد آن‌ها مشکلی برای بازی امروز برابر سوئیس ندارند و می‌توانند با صلاحدید تیته، وارد میدان شوند.

 

آنتونی، ستاره برزیلی منچستریونایتد هم روزهای گذشته به این بیماری ویروسی مبتلا شده بود اما با بهبود نسبی، در تمرین روز گذشته شرکت کرد. با وجود اینکه دست تیته برای چینش ترکیب برزیل باز است و می‌تواند رودریگو یا مارتینلی را جانشین نیمار کند اما به نظر می‌رسد آنتونی از ابتدا به میدان برود.

 

علاوه براین، اسکن‌های پزشکی نشان داده که دنیلو، مدافع یوونتوس هم از ناحیه مچ پا دچار ضرب‌دیدگی شده و مصدومیت او بدتر از چیزی است که تصور می‌شد. بنابراین دنی آلوز، اسطوره برزیلی جای او را خواهد گرفت و صد و بیست و پنجمین بازی ملی خود را انجام خواهد داد.

 

برزیل و سوئیس درحالی امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم نخستین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند. برزیل با نتیجه دو بر صفر صربستان را شکست داد و سوئیس هم با یک گل از سد کامرون گذشت‌.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵