به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۸۷۷
تعداد بازدید: ۹۰۱
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
بازیکن بی‌انضباط لیگ برتر موجبات نارضایتی سرمربی خود را فراهم کرد.

به گزارش میدان، تمرینات تیم فولاد خوزستان مدتی است در اهواز شروع شده اما نکته جالب این تمرینات، غیبت آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی بى‌انضباط تیم فولاد است.


پاتوسی در تمرینات پیش فصل نیز بعد از گذشت سه اردو به جمع فولادی‌ها اضافه شده بود، از این رو در همان زمان تعهد داد که از این پس به موقع در تمرینات حاضر شود. با این حال او بار دیگر بی‌انضباطی کرد و پیش‌بینی می‌شود با جریمه از سوی جواد نکونام و باشگاه فولاد خوزستان مواجه شود.

 


محمد علوی، مدیر تیم فولاد خوزستان درباره غیبت پاتوسی در تمرینات گفت: از دلیل غیبت این بازیکن اطلاع ندارم و تا زمانی که به ایران برنگردد نمی‌توانیم دلیل غیبت او را بگوییم. برخورد با چنین بی‌نظمی‌هایی به مدیرعامل و دیگر مدیران بستگی دارد و از حیطه من خارج است. بازیکنی که تا الان نیامده باید درباره‌اش تصمیم‌ درست گرفته شود.
نکونام پیش از این هم با گلایه از عملکرد برخی بازیکنان به آنها برای تغییر شرایط اولتیماتوم داده بود و حالا غیبت پاتوسی او را عصبانی کرده است‌.

 


در همین خصوص بد نیست بدانید جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد از نزدیک دیدار تیم‌های امید فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان رو تماشا کرد و عادل آرغند و محمد زورمند دو بازیکن تیم امید فولاد خوزستان را به تمرینات تیم بزرگسالان دعوت کرد. این دو ‌بازیکن با نمایش درخشان در این دیدار به تمرینات بزرگسالان دعوت شدند و دیگر بازیکنان تیم امید فولاد با توجه به‌ نارضایتی نکونام از برخی بازیکنان تیمش این فرصت را دارند تا با درخشش در دیدارهای تیم امید، راه رسیدن به تیم بزرگسالان را سریع‌تر طی کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵