به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۸۶۲
تعداد بازدید: ۱۷۹۹۹
يکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
هرچند سرمربی تیم ملی شرایط بازیکن مصدومش را برای بازی با آمریکا را مثبت ارزیابی کرد، اما برای استفاده از او هنوز تردید دارد.

به گزارش میدان، تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در کمپ الریان با حضور بازیکنانی که در بازی روز گذشته به میدان نرفته بودند و یا کمتر بازی کردند برگزار شد.

 

در تمرین امروز علیرضا بیرانوند مجددا با گارد محافظ کارش را آغاز و مهیای بازی با آمریکا شد. کی روش در نشست خبری قبل از بازی با ولز اعلام کرد که بیرانوند در بازی آخر تیم ملی در مرحله گروهی می‌تواند تیم را همراهی کند.

بیرانوند نیز بعد از بازی تیم ملی مقابل ولز در جمع خبرنگاران گفت که اگر کادر فنی صلاح بداند آماده بازی با آمریکاست. این در حالی است که سیدحسین حسینی در بازی مقابل ولز عملکرد خوبی داشت و این موضوع کی‌روش و همکارانش را برای تغییر درون دروازه مردد کرده است‌.

 

 از طرفی در شرایطی که حسینی عملکرد خوبی داشت تغییر در ترکیب تیم برنده می‌تواند عواقبی هم داشته باشد. ضمن این که در دوباری قبلی حسینی درون دروازه بوده است و به همین دلیل خیلی از نزدیکان تیم ملی تغییر در  دروازه تیم ملی را درست نمی‌دانند و معتقدند حق حسینی است که از دروازه حراست کند. با این حال بازی با آمریکا مهم و سرنوشت سال است واین کی‌روش است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.

 

حسینی در بازی اول مقابل انگلیس به دلیل مصدومیت بیرانوند وارد زمین شد و هرچند چندان مقصر نبود اما ۶ گل دریافت کرد. او در بازی با ولز عملکرد بهتری داشت و چند موقعیت را از حریف گرفت و دروازه اش را بسته نگه داشت. با این حال بیرانوند همچنان دروازه‌بان اول تیم ملی است و بعید است کی‌روش او را از لیست بازی با آمریکا خارج کند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
Iran (Islamic Republic of)
علی
5
0
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱
بنظرمن حسینی خیلی خوب هست و بیرانوند هم چون مصدوم شد خیلی نتونست از دروازه حراست کنه و بنظرم بیرانوند باشه بهتر هست.
Iran (Islamic Republic of)
خواجویی
0
6
دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱
سلام حسینی گلرخوبی هست بازی باامریکا کارستون میکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد یاسین
5
0
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱
به نظرم بیرانوند بزاره بهتره بر حال امیدوار تیم ملی برنده بازی بشه و کشورمان سربلند از زمین خارج بشه ما کشورمان لیاقت این که رفتن به نیمه نهایی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
Saeedeh
0
6
سه‌شنبه ۰۸ آذر ۱۴۰۱
من #استقلالیم
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵