به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۷۷۱
تعداد بازدید: ۸۰۶
سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی کار بسیار دشواری در انتخابی جام جهانی دارد.

حسین عبدی در گفت و گو با میدان، در مورد اعلام فهرست نهایی تیم ملی برای جام جهانی قطر گفت: از ۲۵ بازیکن دعوت شده، ۲۰ تا ۲۲ بازیکن جایگاه‌شان تثبیت شده بود. هرکسی دیگری هم جای کی‌روش بود این بازیکنان را دعوت می‌کرد. در نهایت ۳ تا ۴ بازیکن اختلاف سلیقه هستند و بقیه همین‌هایی هستند که به تیم ملی دعوت شدند. حتی دعوت از ۴ دروازه‌بان هم وقتی لیست ۲۶ نفره هست اصلا عجیب نیست.

وی در واکنش به عدم دعوت از امید نورافکن و میلاد سرلک هم تاکید کرد: همانطور که گفتم ۳ یا نهایت ۴ بازیکن را می‌شود به خاطر سلیقه یا تاکتیک تیم ملی جزو دعوت نشده‌ها دانست. نورافکن و سرلک هم بازیکنان با کیفیتی هستند اما به هرحال نظر کی‌روش این بوده که این بازیکنان به لیست نهایی تیم ملی دعوت شوند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص اینکه تعداد بازیکنان تدافعی در فهرست تیم ملی، بیشتر از بازیکنان تهاجمی است، عنوان کرد: خب چیز دیگری نمی‌شود انتظار داشت. به هرحال ما نه از کارلوس کی‌روش و نه از تیم ملی انتظار نداریم که در جام جهانی بی‌محبا تهاجمی بازی کنند. رقبای ما بسیار سرسخت و قدرتمند هستند.

عبدی در پاسخ به این سوال که به نظر تیم ملی در قطر چند امتیاز می‌گیرد، اظهار داشت: اگر بخواهیم منطقی و عاقلانه به موضوع نگاه کنیم بین یک یا ۳ امتیاز می‌گیریم اما امتیاز خیلی ایده‌آل برای ما ۴ امتیاز است. کارمان برای صعود از این گروه بسیار بسیار دشوار، اما شدنی است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸