به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۷۴۸
تعداد بازدید: ۵۳۸
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که لیگ برتر این فصل احتمالا نیم‌فصل ندارد.

به گزارش میدان، چند روز پیش بود که سازمان لیگ برنامه هفته‌های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر را اعلام کرد تا برنامه ۳ هفته پایانی تا نیم‌فصل مشخص شود. همان زمان صحبت این بود که با توجه به تعطیلی طولانی لیگ برتر برای جام جهانی آیا قرار است در نیم‌فصل (پس از هفته پانزدهم) هم دوباره لیگ تعطیل شود؟

 

سهیل مهدی در گفت‌وگو با میدان، در خصوص این مسئله اظهار داشت: با توجه به تعطیلی طولانی لیگ برای جام جهانی، به احتمال فراوان چیزی به عنوان نیم‌فصل پس از هفته پانزدهم نداریم. شاید نهایتا یک هفته لیگ تعطیل شود. برنامه این است که تا پایان لیگ بدون تعطیلی پیش برویم. البته در ایام نوروز ۱۰ روزی فیفادی داریم اما غیر از آن فعلا برنامه‌ای برای تعطیلی لیگ نداریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط تکلیف نقل‌و‌انتقالات زمستانی فوتبال ایران چه می‌شود؟ گفت: همانطور که گفتم ممکن است بعد از هفته پانزدهم، یک هفته تعطیلی داشته باشیم که برای همین موارد است. 

 

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا برای این تصمیم با کی‌روش هم مشورت داشته‌اند یا خیر، خاطرنشان کرد: فعلا که کی‌روش درگیر تیم ملی و جام جهانی است. ما ابتدا خودمان برنامه را می‌چینیم و با خودمان به نتیجه می‌رسیم، بعد با کی‌روش مشورت می‌کنیم.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷