به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۷۳۶
تعداد بازدید: ۵۹۴
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
پرداخت طلب استراماچونی برخلاف برنامه قبلی در دستور کار مدیران قرار گرفت.

به گزارش میدان، مدیران استقلال در مورد پرداخت طلب استراماچونی مربی سابق آبی ها با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و به همین دلیل راهکار جدیدی در این مورد اتخاذ شده است.

پیش از این قرار بود استقلالی ها از طریق کمک اطرافیان باشگاه و حامیان مالی طلب این مربی را به وی پرداخت کنند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و راهکار دیگری برای این بدهی در نظر گرفته شد.

 

علی فتح الله زاده در جلسه با اعضای هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که مبلغ مورد نظر برای بدهی استراماچونی فراهم نشده و مدیران باید از وامی که قرار است از بانک دریافت کنند مبلغ مورد نظر را به حساب این مربی واریز کنند.

 

استقلالی ها پیش از این درخواست وام دویست میلیاردی از بانک داشتند و در این مورد با پاسخ مثبت روبرو شدند اما فتح الله زاده قصد داشت این مبلغ را برای اعضای تیم و بدهی های بازیکنان و اعضای تیم فعلی هزینه کند اما با توجه به اینکه مبلغ بدهی استرا از طرق دیگر فراهم نشد قرار است نود میلیارد از این وام به حساب سرمربی سابق تیم واریز شود و باقی مانده وام دریافتی برای نفرات فعلی تیم استقلال هزینه شود.

 

گفتنی است مدیرعامل تیم استقلال علاوه بر طلب استراماچونی با مشکل پرداخت بدهی گابریل پین، مهدی قائدی و پادوانی نیز روبروست و بدهی های داخلی بسیاری نیز گریبانگیر تیم است که هیچ یک از آنها در شرایط فعلی پرداخت نشده و تنها مبلغی که در اختیار باشگاه قرار دارد وامی است که قرار است صرف برخی بدهی های واجد شرایط شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵