به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۶۷۱۰
تعداد بازدید: ۳۷۹۷
دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به مدیرعامل این باشگاه تاکید کردند که شرایط باشگاه را قبلا شرح داده بودند.

به گزارش میدان، مشکلات مالی باشگاه استقلال در یک ماه اخیر آنقدر زیاد بوده است که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال اعلام کرده بود از دوستانش برای پرداخت پول محمد محبی قرض کرده است. در چند روز اخیر صحبت‌هایی مبنی بر کناره‌گیری فتح‌الله‌زاده شنیده شده است، هر چند که مدیرعامل استقلال هیچ واکنشی به آن نشان نداده است.

فتح‌الله‌زاده بارها در رسانه‌ها صحبت از نبود پول در باشگاه گفته است و حتی اعلام کرد پول مطالبات ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال را به صورت نقد به او پرداخت کرده است. مدیرعامل استقلال در شرایطی از بی‌پولی در باشگاه صحبت کرده است که اعضای هیئت مدیره این باشگاه به او گفته‌اند که قبلا اعلام کرده‌اند که اگر قرار است بیایی پولی در باشگاه نیست و گلایه‌های امروز او بدون خبر نبوده است.

استقلال که به تازگی پول قسط دوم انتقال محبی را به سانتاکلارای پرتغال داده است باید یک میلیون و 600 هزار یورو به استراماچونی سرمربی ایتالیایی پیشین خود بدهند. یک میلیون درهم بابت انتقال مهدی قایدی در برنامه‌های این باشگاه قرار دارد. علاوه بر اینها، مطالبات بازیکنان نیز باقی مانده است و فتح‌الله‌زاده در تمرین این تیم از بازیکنان یک هفته فرصت خواسته بود که این زمان نیز گذشته است. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۵