به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۶۹۴
تعداد بازدید: ۴۹۳
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
برخی اختلاف نظرها در تیم پرهوادار باعث شد برخی بازیکنان این تیم خواهان جدایی شوند.

به گزارش میدان، چند بازیکن تیم تراکتور که در برنامه‌های تاکتیکی سرمربی این تیم جایی نداشته یا با تفکرات وی هماهنگی ندارند خواهان جدایی از این تیم شدند. با توجه به شرایط باشگاه تراکتور و برخی اختلاف نظرهایی که در مسائل فنی بین بازیکنان تیم تراکتور با قربان بردیف وجود دارد احتمال تغییر در این تیم بالا است.

 

پیش از این و قبل از تعطیلات مسابقات لیگ برتر در آستانه جام جهانی، صحبت‌هایی مبنی بر نارضایتی برخی بازیکنان این تیم به گوش می‌رسید. گویا برخی بازیکنان که اتفاقا برخی از آنها از نفرات فیکس ترکیب تراکتور هستند از شرایط موجود راضی نیستند. آنها در تمرینات بارها به سرمربی این تیم اعلام کردند در پستی که به بازی گرفته می‌شوند کارایی ندارند و نمی‌توانند خواسته سرمربی را اجرا کنند در نتیجه عملکردشان مطلوب نیستند اما بردیف به دلیل کمبود بازیکنان در برخی خطوط مجبور به استفاده از آنها شده است.

 

از این رو این بازیکنان بارها مراتب اعتراض خود را اعلام کرده و حتی خواهان جدایی شدند چرا که ترجیح می‌دهند در پست تخصصی خود و در تیمی دیگر به میدان بروند.البته بردیف با هیچ یک از این درخواست‌ها تا این لحظه موافقت نکرده و تصمیم‌گیری در مورد همه مسائل تیم را به بعد از تعطیلات موکول کرده است. از طرفی باشگاه تراکتور نیز به آنها اعلام کرده به هیچ بازیکنی رضایت نامه نمی‌دهد. این در حالی است که بردیف در آخرین اظهاراتش به باشگاه مدعی شد باتوجه به این که در برخی خطوط بازیکنان مورد نظر را ندارد لازم است در خصوص لیست ورود و خروج در نیم فصل برنامه‌ریزی درستی داشته باشد.

 

به همین دلیل باشگاه تراکتور از همین حالا بایدخودرا برای جذب بازیکن مورد نظر بردیف در حد توان آماده کند. گویا تراکتوریها یک جای خالی دارند. در نتیجه اگر می خواهند بازیکنی اضافه کنند باید با خروج یکی دو بازیکن از لیستشان در صورت امکان یکی دو بازیکن خارجی با نظر بردیف جذب کنند. از این رو مجبورند با درخواست چند بازیکن تراکتور که از میانه های نیم فصل اول خواهان جدایی بوده موافقت کنند. با این حال تا زمانی که تراکتوریها نتوانند جایگزین مناسبی برای این بازیکنان پیدا کنند با جدایی هیچ بازیکنی موافقت نخواهند کرد.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴