به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۸
۶۶۸۴
تعداد بازدید: ۱۰۴۳
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ اروپا، دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون با قرار گرفتن در رتبه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، به لیگ اروپا سقوط کرد و حالا ممکن است با یکی از تیم‌های موناکو، رم، آیندهوون، یونیون برلین، استاد رنس، نانت یا منچستریونایتد روبرو شود. براین اساس، قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا قرار است روز دوشنبه هفته جاری برگزار شود و دیدار مجدد کریستیانو رونالدو با تیم دوران نوجوانی خود یعنی اسپورتینگ می‌تواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

 

کریستیانو رونالدو، ترس را به جان رقیب احتمالی انداخت!

 

با این حال، رابین آموریم، سرمربی اسپورتینگ، روز گذشته در مصاحبه‌ای عنوان کرد که تمایلی به رویارویی با کریستیانو رونالدو ندارد و امیدوار است با او روبرو نشود. آموریم دراین باره به شوخی گفت: منچستریونایتد قرعه مناسبی برای ما نیست. در صورت برخورد با این تیم، از اریک تن هاگ می‌خواهم تا رونالدو را در بازی با ما روی نیمکت قرار دهد تا شانس گلزنی نداشته باشد.

 

رونالدو به ماه‌های پایانی قرارداد خود با منچستریونایتد نزدیک می‌شود و با توجه به رابطه نچندان خوب با اریک تن هاگ، بعید است او در اولدترافورد بماند. رونالدو دوران جوانی در اسپورتینگ، به یک بازیکن کلاس جهانی تبدیل شد و اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برای این تیم انجام داد. او ۳۱ بازی برای اسپورتینگ انجام داد و ۵ گل و ۶ پاس گل به ثبت رساند اما این تیم پرتغالی را در سال ۲۰۰۳ را ترک کرد و راهی منچستریونایتد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴