به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۶۶۶
تعداد بازدید: ۵۲۴
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
پافشاری رییس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل لیگ برتری به روی خواسته شان همچنان خبرساز می‌کند.

به گزارش میدان، ادعای چند باره فدراسیون فوتبال در مورد همراهی جواد نکونام با تیم‌ملی بالاخره حمیدرضا گرشاسبی را عصبانی کرد تا جایی که وی خسته شده و حتی تصمیم‌گیری در این مورد را به جواد نکونام سپرد. از این رو اخیرا جلسه‌ای در همین خصوص بین جواد نکونام و حمیدرضا گرشاسبی برگزار شد تا تکلیف این مربی مشخص شود.

 

شنیدیم گرشاسبی در این جلسه همه نگفته‌ها را با سرمربی تمش مطرح کرد و به او گفت اگر می‌خواهد راهی تیم‌ملی شود هیچ مانعی برای او وجود ندارد و می‌تواند بعد از برگزاری باز عقب افتاده تیم فولاد مقابل ملون این تیم را ترک کرده راهی تیم‌ملی شود. نکونام اما ادعا کرد درخواست کیروش را قبلا رد کرده و بر حرف خود مبنی بر همراهی فولاد می‌ماند.

 

گویا برخی به گوش مدیرعامل فولاد رسانده بودند که  شایعه شده نکونام می‌خواهد به تیم‌ملی برود و گرشاسبی مانع اوست.  از این رو وی با این جلسه دیگر جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشت و یک بار برای همیشه تکلیف سرمربی تیمش را روشن کرد.

 

به این ترتیب پرونده نکونام و تیم‌ملی و کیروش برای همیشه بسته شد و این مربی در جمع فولادی‌ها می‌ماند و تمرینات تیمش را بعد از چند روز تعطیلی از سر خواهد گرفت.

نکونام در این جلسه خواهان برگزاری اردو شد و گرشاسبی به زودی با بررسی شرایط باشگاه فولاد در مورد اردو با او به تعامل خواهد رسید.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶