به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۶۶۶۲
تعداد بازدید: ۴۰۲
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
روزنامه بیلد آلمان از مذاکره باشگاه بارسلونا با رانی خدیرا خبر داد.

به گزارش میدان، در روزهای اخیر، اخباری مبنی بر علاقه بارسلونا به رانی خدیرا، هافبک تیم فوتبال یونیون برلین منتشر شده است. خدیرا، فصل جاری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و همراه با یونیون برلین در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد که همین موضوع او را نامزد حضور در لیست تیم ملی آلمان برای جام جهانی ۲۰۲۲ کرده است. این بازیکن ۲۸ ساله، برادر سامی خدیرا هافبک دفاعی اسبق رئال‌مادرید است که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ در این تیم حضور داشت.

 

به گفته روزنامه بیلد آلمان، بارسلونا قصد دارد رانی خدیرا، هافبک یونیون برلین را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد و درواقع آن‌ها اولویت را برای انجام این خرید قرار داده‌اند. با این حال، اسکای اسپورت این شایعات را رد و اشاره کرد که خدیرا به احتمال زیاد در آینده به بارسلونا نخواهد رفت. این رسانه تایید کرد که علیرغم نیاز باشگاه کاتالان به جذب هافبک جدید، برای جبران جدایی قریب الوقوع سرخیو بوسکتس، هیچ مذاکره‌ای بین بارسلونا و یونیون برلین در مورد خدیرا وجود ندارد و احتمالا این بازیکن ۲۸ ساله، تا تابستان آینده قرارداد خود را با این تیم آلمانی تمدید خواهد کرد.

 

رانی خدیرا طی اظهاراتی به اسکای اسپورت آلمان گفت: من هیچ شماره تلفن اسپانیایی ندارم و بنابراین هر آنچه در رسانه‌ها گفته می‌شود شایعاتی بیش نیست. من در یک تیم بزرگ بازی می‌کنم و تمرکزم روی چهار بازی آینده و همچنین نیم فصل دوم است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴