به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۶۴۷
تعداد بازدید: ۵۸۱
دوشنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
در صورت قهرمانی استقلال در سوپرجام اعضای تیم با شرایط ویژه ای روبرو می شوند.

به گزارش میدان، اعضای تیم استقلال برای بازی سوپرچام آماده می شوند و این در حالی است که قهرمانی و برد مقابل نساجی مازندران برای باریکنان این تیم شرایط بسیار خوبی ایجاد می کند.

مدیران استقلال به بازیکنان پیام دادند که در صورت قهرمانی سوپرجام و اضافه کردن یک جام به افتخارات باشگاه استقلال به هرکدام از اعضای این تیم مبلغ 50 میلیون پاداش پرداخت می کنند و این پاداش بزودی و پس از بازی در اختیارشان قرار می گیرد.

 

این در حالی است که پیش از این اعلام شد که در قرارداد بازیکنان این تیم بند 17 میلیونی برای به ثمر رسیدن هر گل وجود دارد که مسوولان استقلال این بند و مبلغ اعلام شده را رد کرده و عنوان کردند که چنین مبلغی برای به ثمر رسیدن هر گل برای بازیکنان در نظر نگرفتند اما برای گلزن بازی ها پاداش ویژه قرار دادند که به وی تعلق می گیرد.

 

از طرفی در این دیدار حساس قرار است علاوه بر پاداش قهرمانی 50 میلیونی گلزن بازی نیز جداگانه پاداش دریافت کند و این وعده ها شرایط بازیکنان را برای قهرمانی در این دیدار تغییر می دهد.

 

فتح الله زاده مدیرعامل جدید استقلال از بازیکنان تیم درخواست کرده این قهرمانی را در بدو ورود وی به مجموعه استقلال کسب کنند تا این اتفاق در ادامه راه به وی و کل مجموعه روحیه داده و شرایط را برای موفقیت های بیشتر فراهم کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰