به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۶۰۱
تعداد بازدید: ۱۰۳۵
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز تیم‌شان با دیدن مدیرعامل جدید باشگاه ناراحتی خودشان را انتقال دادند.

به گزارش میدان، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال از زمانی که حکم خود را دریافت کرده بود، در تمرینات استقلال حضور نیافته بود. او بالاخره سه‌شنبه به محل تمرین آبی‌پوشان در مجموعه انقلاب رفت تا با بازیکنان و کادرفنی صحبت کند. 

در این حضور که معاونان باشگاه استقلال و پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه نیز حضور داشتند، فتح‌الله‌زاده از بازیکنان خواست برای پرداخت مطالبات‌شان یک هفته دیگر به او فرصت دهند چرا که در حال انعقاد قرارداد با اسپانسر جدید هستند. 

اگر چه کانال رسمی باشگاه استقلال صحبت‌های فتح‌الله‌زاده را منتشر کرد اما خبری از صحبت‌ها و انتقال ناراحتی‌های بازیکنان نبود. آنها به مدیرعامل جدید استقلال گفتند از موعد پرداخت مطالبات‌شان زمان زیادی گذشته و صبرشان تمام شده است. آنها که از وضعیت موجود ناراحت بودند با کنایه به فتح‌الله‌زاده گفتند که بهتر است وعده ندهند و به دنبال پرداخت مطالبات بازیکنان باشند.

مدیرعامل استقلال پس از شنیدن صحبت‌های بازیکنان به آنها گفت که درگیر چند پرونده خطرناک هستند و اگر این چند روز تمام شود حتما بخشی از مطالبات بازیکنان به همراه پاداش‌های‌شان پرداخت می‌شود. برخی از بازیکنان با تجربه استقلال از جمله سیدحسین حسینی و روزبه چشمی با هم‌بازی‌های خود صحبت کردند و گفتند یک هفته دیگر صبر کنند. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸