به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۹
۶۵۹۰
تعداد بازدید: ۵۵۳
سه‌شنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
تیم فوتبال رئال‌مادرید برخلاف فصل گذشته، دیگر به ستاره فرانسوی متکی نیست.

به گزارش میدان، کریم بنزما بعد از فصل درخشانی که با رئال‌مادرید داشت، هفته گذشته عنوان توپ طلای سال ۲۰۲۲ را به دست آورد و این جایزه را به ویترین افتخارات خود اضافه کرد. این ستاره فرانسوی در فصل جاری هم عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده و توانسته با رئال‌مادرید در صدر جدول لالیگا قرار گیرد.

 

کریم بنزما برای دومین بار در فصل جاری دچار مصدومیت شده و به این ترتیب دیدار امشب برابر لایپزیگ را از دست داده است. رئال‌مادرید فصل گذشته وابستگی زیادی به بنزما داشت و غیبت این ستاره برای آن‌ها گران تمام می‌شد اما در فصل جاری رئال‌مادرید ثابت کرده که محدود به بازیکن یا فرد خاصی نیست و بدون بنزما هم می‌تواند برابر تیم‌های بزرگ‌ برنده باشد.

 

کریم بنزما فصل جاری در ۵ بازی به دلیل مصدومیت غایب بوده و نتوانسته کهکشانی‌ها را همراهی کند. با این حال، شاگردان کارلو آنچلوتی هر ۵ مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و نشان داده‌اند متکی به فرد خاصی نیستند حتی اگر آن فرد برنده توپ طلا باشد. رئال‌مادرید در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف لایپزیگ خواهد رفت و باید دید این تیم می‌تواند روند پیروزی‌های خود را بازهم بدون کریم بنزما ادامه دهد یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۳