به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۵۷۶
تعداد بازدید: ۱۱۸۷
چهارشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
باشگاه استقلال مبلغ قسط محمد محبی را پرداخت نکرده و باشگاه بلژیکی خواستار فسخ قرارداد فوق است!

به گزارش میدان، محمد محبی در شرایطی به استقلال آمد که باشگاه استقلال موظف شد که رضایت مسوولان سانتاکلارا را دریافت کند.گویا مبلغ قسط اول این بازیکن توسط مدیریت قبلی پرداخت شده و قسط دوم مشکل اصلی استقلالی هاست.

 

با اینکه خبرها حاکی از آن بود که مبلغ 600هزاردلار قسط دوم این بازیکن پرداخت نشده و قرارداد محبی با استقلال فسخ می شود. مدارک موجود در باشگاه استقلال نشان می دهد که استقلالی ها باید مبلغ قسط دوم را پرداخت کنند که این مبلغ پس از بدهی هنگفت استراماچونی بزرگترین مبلغ بدهی استقلال است!

 

گفتنی است استقلالی ها قصد دارند پس از اتمام مبلغ پرداختی به باشگاه بلزیکی در خصوص قرارداد قطعی این بازیکن با مدیران این باشگاه توافق کنند تا محبی بازیکن استقلال شود به همین دلیل قسط مبلغ رضایت این بازیکن را به موقع پرداخت می کنند تا مشکلی از این جهت پیش نیاید و شرایط مذاکره برای طرفین بدون مشکل پیش برود.

 

از طرفی ساپینتو از عملکرد این بازیکن رضایت کامل دارد و به مدیران اعلام کرده که راضی به جدایی محبی از استقلال نمی شود و استقلال باید شرایط را برای دائمی شدن قرارداد وی مهیا کند.

البته مدیرعامل استقلال اعلام کرده مبلغ مورد نظر از طریق یی از اطرافیان باشگاه تامین شده و خیلی زود به حساب باشگاه سابق محبی می نشیند تا برای این بازیکن و استقلال مشکلی ایجاد نشود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶