به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۹۰۲
۶۵۷۱
تعداد بازدید: ۴۹۷
يکشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
مربی و اسطوره باشگاه ذوب‌آهن از نوع خداحافظی‌اش از فوتبال گلایه کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفت و گو با میدان، در مورد شرایط ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر و ثبت دوشکست پیاپی مقابل استقلال و گل‌گهر اظهار داشت: با اینکه ما دو هفته شکست خوردیم اما هم مقابل استقلال و هم گل‌گهر بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. با این دو باخت شرایط ما کمی در جدول بحرانی شد اما امیدواریم که بتوانیم این دو باخت را جبران کنیم.

وی درباره زدن ۴ گل در ۱۰ بازی توسط ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ما ابتدای فصل بازیکنان خوبی در فاز دفاعی و تهاجمی گرفتیم و خیلی روی مهاجمان‌مان هم حساب کردیم منتها از روی بدشانسی بازیکنان کلیدی ما در خط حمله مصدوم شدند و فعلا هم به شرایط بازی نمی‌رسند. ماهم باید در نیم‌فصل چند بازیکن در خط حمله جذب کنیم تا این نقیصه را هم برطرف کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم ضد فوتبال بازی می‌کند یا فوتبال تدافعی؟ گفت: ما اصلا ضد فوتبال بازی نمی‌کنیم و در اکثر بازی‌ها با دو مهاجم به زمین می‌رویم. الان همه تیم‌ها روی سازمان دفاعی خود کار می‌کنند و ما هم در این بخش عملکرد خوبی داشتیم. ما اگر در ۱۰ بازی ۵ گل خوردیم نشان از ضد فوتبال نیست بلکه نشان از این است که سازمان دفاعی ما چقدر درست کار کرده است.

حدادی‌فر در خصوص اینکه خودش مربیگری را دوست دارد یا بازی کردن، تاکید کرد: من عاشق بازی کردن هستم و هنوز هم نتوانستم با این موضوع که دیگر بازی نمی‌کنم کنار بیایم، ولی به هرحال هر آمدنی یک رفتنی دارد و من هم باید خودم را با این شرایط وقف بدهم.

وی در مورد اینکه چرا باشگاه ذوب‌آهن برای او بازی خداحافظی درخورد شان ترتیب نداد گفت: اینطور جدا شدن از فوتبال و ذوب‌آهن برای من دردناک بود. من ۳۲ سال در این باشگاه زحمت کشیدم و آرزو داشتم با پیراهن این تیم و در یک بازی خوب از فوتبال خداحافظی کنم، اما نشد! آقایان بعد از ۳۲ سال حتی یک لوح تقدیر هم به من ندادند که یادگاری داشته باشم. به هرحال این سرنوشت من بود و خداکند که برای نسل‌های بعدی این اتفاق رخ ندهد. فقط این را بگویم که اگر همین فردا هم برای من یک بازی خداحافظی ترتیب ببینند امکان ندارد که در آن بازی شرکت کنم، چون دیگر زمانش تمام شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴