به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۶۵۵۷
تعداد بازدید: ۷۴۴
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
دو ستاره فوتبال ایران در سمت راست خط دفاعی، آماری قابل توجه را به ثبت رسانده‌اند.

به گزارش میدان، با پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشورمان تیم پرسپولیس با ۲۱ امتیاز به تنهایی در صدرجدول رده‌بندی قرار دارد و بعد از پرسپولیس، سپاهان و استقلال با ۱۹ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده دوم و سوم جدول حضور دارند. در این میان عملکرد دو مدافع راست پرسپولیس و سپاهان تا پایان هفته دهم هم جالب توجه است.

رامین رضاییان و دانیال اسماعیلی‌فر که در ابتدای فصل بین پرسپولیس و سپاهان جا به جا شدند در مجموع تا اینجای فصل موفق شده‌اند ۴ گل و ۶ پاس گل را ثبت کنند که برای مدافع راست آماری خوب محسوب می‌شود. رامین رضاییان ۴ گل و ۲ پاس گل را برای سپاهان به ثبت رسانده و دانیال اسماعیلی‌فر هم ۴ پاس گل داده و در رده دوم جدول برترین گلسازان لیگ است. این نشان دهنده آن است که این دو ستاره چه تاثیری در روند تیمی و تهاجمی پرسپولیس و سپاهان داشتند و مدیران و اعضای کادرفنی دو تیم چرا به جذب هرکدام اصرار می کردند.

این در شرایطی است که از بین این دو بازیکن، رامین رضاییان به اردو‌های تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی‌روش دعوت می‌شود اما دانیال اسماعیلی‌فر چنین شانسی نداشته است. اسماعیلی‌فر در شرایطی به تیم ملی دعوت نمی‌شود که صادق محرمی دیگر مدافع راست مدنظر کی‌روش در ۱۲ بازی که این فصل برای دیناموزاگرب انجام داده فقط یک پاس گل را ثبت کرده است. حالا باید دید که با این شرایط و درحالی که کمتر از یک ماه تا آغاز جام جهانی مانده آیا اسماعیلی‌فر می‌تواند یکی از مسافران قطر باشد یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱