به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۵۴۲
تعداد بازدید: ۱۰۵۵
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
ساعت‌های مچی بنزما و لواندوفسکی در مراسم توپ طلا سوژه فضای مجازی شد.

به گزارش میدان، رابرت لواندوفسکی، مهاجم تیم فوتبال بارسلونا، توسط فرانس فوتبال برنده جایزه گرد مولر شد. لواندوفسکی درشرایطی این عنوان را کسب کرد که فصل گذشته در تمامی رقابت‌ها بیش از ۵۰ گل برای تیم سابقش یعنی بایرن مونیخ و همچنین ۷ گل با تیم ملی لهستان به ثمر رساند.

 

جایزه گرد مولر عنوانی است که به تازگی توسط مجله فرانسوی فرانس فوتبال معرفی شده و به بهترین گلزن و مهاجم جهان اهدا می‌شود. این جایزه به نام اسطوره آلمان و بایرن مونیخ و یکی از مشهورترین گلزنان تاریخ فوتبال نامگذاری شد.

 

...

 

درشرایطی که ستارگان فوتبال مشتاق خرید ساعت‌های لوکس با مبالغ بالا هستند اما لواندوفسکی در مراسم توپ طلا که دوشنبه شب برگزار شد، ساعتی با برند کاسیو که فقط ۶۰ یورو قیمت دارد، به دست بسته بود. از سوی دیگر، این درشرایطی است که کریم بنزما، برنده توپ طلا، ساعت مچی ۵۰۰ هزار دلاری به دست بسته بود که اتفاقا سوژه فضای مجازی شده بود.

 

در واقع رابرت لواندوفسکی در این مراسم با یک کاسیو مدل Vintage A158WETG-9AVT،  سی و هفت میلی متری از فولاد ضد زنگ روکش طلا حاضر شد. این ساعت دیجیتال کلاسیک، مجهز به نور پس زمینه LED، زنگ روزانه، کرونومتر 1/100 ثانیه و عمر باتری تقریبا هفت ساله است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳