به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۶۵۳۶
تعداد بازدید: ۶۸۱
سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
گفته می‌شود یکی از دلایل کنار رفتن مدیرعامل سابق باشگاه استقلال رقم قرارداد برخی از بازیکنان بود.

به گزارش میدان، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال کنار برود و علی فتح‌الله‌زاده جانشین او شود. آجورلو که فصل گذشته جانشین احمد مددی در استقلال شد، توانست با مدیریت خود و همکارانش بخشی از مشکلات این باشگاه و همچنین حواشی مدیریتی را به حداقل برساند تا نتیجه‌اش قهرمانی استقلال با هدایت فرهاد مجیدی باشد. 

 

فارغ از برخی انتقادها از آجورلو، او توانسته بود مشکلات زیاد استقلال را به حداقل برساند، از جمله بحث پرداختی‌ها، داشتن زمین تمرین و همنچنین حضور معاونان قوی مثل سعید فتاحی تا امور جاری استقلال را به خوبی پیش ببرند. 

زمانی که خبر کنار رفتن آجورلو مطرح شد، بسیاری اقدامات اخیر در بین بازیکنان استقلال و عدم کنترل آنها را باعث رفتن آجورلو مطرح کردند. برخی نیز شایعه کردند که مدیرعامل سابق استقلال اختلاس کرده است که چنین چیزی صحت نداشت. شاید بعدها دلایل جدایی آجورلو مشخص شود اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد دو دلیل باعث کنار رفتن او شده است.

 

نخست، ناراحتی وزارت ورزش و جوانان از برخی اتفاقات مدیریتی آجورلو در استقلال است، به طوری که اختلاف‌ها باعث شد که حتی مدیرعامل سابق استقلال در جلسات با وزیر ورزش و جوانان نیز شرکت نکند. موضوع بعدی، افزایش رقم قرارداد برخی از بازیکنان استقلال پیش از شروع فصل بود، نکته‌ای که علی فتح‌الله‌زاده در بدو ورودش به آن اشاره کرد و اینکه یکی از بازیکنان طلب 30 میلیاردی دارد.

پیش از شروع فصل، استقلال قرارداد بازیکنانی را جذب کرد که از قراردادشان باقی مانده بود و تمدید قرارداد آنها کمی غیرمتعارف بود، از این جهت که در فوتبال ایران کمتر چنین اتفاقی می‌افتد. اصل موضوع شاید کار درستی باشد اما اینکه به یکباره رقم قراردادها بالا رفت کمی تعجب برانگیز بود. پیش از شروع فصل، قرارداد نفراتی مثل ارسلان مطهری، سعید مهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، زبیر نیک‌نفس و ... که از قراردادشان باقی مانده بود، تمدید شد، آن هم با افزایش رقم قرارداد.

 

حالا باید دید در آینده رقم قراردادها چطور افشا خواهد شد و واکنش آجورلو و همکارانش چه خواهد بود. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷