به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۴۸۲
تعداد بازدید: ۸۷۴
پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
منزل پیشکسوت پرسپولیس به شکلی عجیب مورد سرقت قرار گرفت.

به گزارش میدان، چهارشنبه اتفاقی عجیب برای محمود خوردبین پیشکسوت پرسپولیس رخ داد. درحالی که خوردبین در منزلش حضور داشت ۳ سارق به منزل او وارد می‌شوند و بیشتر وسایل زندگی پیشکسوت پرسپولیس را در حضور خودش به سرقت می‌برند.

خوردبین که در حال استراحت بوده متوجه سر و صدا از یکی از اتاق‌ها می‌شود و به محض ورود به اتاق با یکی از سارقان روبرو می‌شود. نکته عجیب اینجاست که سارقان در حالی که خوردبین در منزل بوده و او را شناخته بودند اقدام به سرقت می‌کنند و بخش اعظمی از وسایل منزل اسطوره پرسپولیس را به سرقت می‌برند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱
اگر قفل ضد دیلم گاردمن روی درب نصب نکردید و حفاظ ضد دیلم هم مقابل پنجره و بالکن ندارید یا از جمله اشخاصی هستید که درب را روی هر کسی مثل مامور پلیس، پست، آب، برق، سرایدار، پیک یا هر شخص دیگه باز میکنید باید یک گاوصندوق ضد دیلم واقعی که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه بخرید و تمام اموال ارزشمندی که سارقین دنبالش هستند داخلش بذارید که هم سارقینی که وقتی حضور ندارید میان سرقت نتوانند سرقتشون کنند و نه سارقین خشن که وقتی حضور دارید مجبورتون میکنند رمز و کلید گاوصندوق را بهشون بدید نتوانند صدمه ای به شما بزنند یا اموالتون را سرقت کنند، مخصوصا در این زمانه که سارقین فهمیدن برای سرقت از گاوصندوقها نیاز به تخص خاصی ندارند وقتی به راحتی میتوانند صاحب گاوصندوق یا خانواده اش را گروگان بگیرند که با تهدید و ارعاب مجبورش کنند درب گاوصندوق را براشون باز کنند. پس قفل ضد زورگیری یادتون نره
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۰