به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۳۹۸
تعداد بازدید: ۹۱۳
سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
ستاره فصول گذشته پرسپولیس در این فصل آمار خوبی نداشته است.

به گزارش میدان، مهدی ترابی ستاره پرسپولیس در این فصل برخلاف فصول گذشته نتوانسته آنچنان که باید و شاید در روند تیمی سرخپوشان تاثیر داشته باشد. ترابی تا پایان هفته هفتم لیگ برتر اصلا آمار خوبی در پرسپولیس نداشته و جزو معدود فصول فوتبالی است که هنوز نتوانسته در تیمش تاثیرگذار باشد.

مهدی ترابی تا امروز حدود ۶۱۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و جزو مهر‌های اصلی و فیکس پرسپولیس بوده،اما فقط موفق شده که یک پاس گل را به نام خودش ثبت کند و البته هنوز موفق به گلزنی هم نشده است. این در شرایطی است که ترابی در جریان دیدار هفته هفتم با تراکتور هم یک پنالتی از دست داد تا آمار منفی‌اش همچنان ادامه داشته باشد.

با این وجود ترابی توسط کارلوس کی‌روش به اردوی اخیر تیم ملی دعوت شد و در بازی دوستانه مقابل اروگوئه هم به میدان رفت اما بااینکه بازیکن فیکس پرسپولیس در فاز هجومی این تیم به شمار می‌رود نتوانسته آمار خوبی از خودش به جا بگذارد. این در شرایطی است که دیگر مهر‌های هجومی پرسپولیس مانند لوکادیا و سعید صادقی از نظر آماری نسبت به ترابی وضعیت بهتری دارند. باید دید که ترابی می‌تواند از بازی این هفته با سپاهان درخشش را برای تیم یحیی گل‌محمدی آغاز کند یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۴