به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۶۳۳۰
تعداد بازدید: ۶۳۷
شنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
علیرضا منصوریان برای این که به تیم صنعت نفت برنگردد مدعی شده استخاره کرده و بد آمده است.

به گزارش میدان، علیرضا منصوریان گزینه جدی تیم صنعت نفت است. این مربی اما برای بازگشت به آبادان مردد است. ابتدا منصوریان به بهانه همکاری احتمالی با تیم ملی درخواست آبادانی‌ها را رد کرد اما اینبار وی مدعی شده استخاره کرده و خوب نیامده است از این رو به آبادان نمی‌رود.

 

منصوریاندر گفت‌وگو با مسئولان باشگاه صنعت نفت مدعی شده است برای بازگشت به آبادان استخاره کرده و خوب نیامده از این رو نمی‌خواهد بار دیگر ریسک همکاری با تیم صنعت نفت را به جان بخرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه صنعت نفت برای بازگرداندن این مربی تلاش زیادی کردند و حتی برخی دوستان او که نزدیک به باشگاه هستند طی تماس‌هایی تلاش کردند این مربی را برای حضور در آبادان راضی کنند اما فعلا منصوریان راضی نشده است.

 

گویا اتفاقاتی که ابتدای فصل بین این مربی و برخی اعضای هیئت مدیره رخ داد باعث شد تا او تمایلی به همکاری با آبادانی‌ها نداشته باشد. از طرفی مشکلات مالی هیمشگی باشگاه صنعت نفت شرایط کار را برای او سخت خواهد کرد. همه این مسائل از دلایلی است که منصوریانرا برای بازگشت به تیم صنعت نفت دچار تردید کرده است. از این رو با وجود برخی تغییرات در مدیرت باشگاه صنعت نفت، این مربی نمی خواهد به تیم صنعت نفت برگردد. او هم از هیئت مدیره که از او حمایت نکردند دل چرکین است و هم نگران بودجه محدود و مشکلات مالی قابل پیش بینی این تیم در ادامه فصل است.

 

از طرفی علی فیروزی،مدیر تیم صنعت نفت با اشاره به مذاکرات جدی با وینفرد شفر گفته که شفر گزینه جدی ماست و اگر با منصوریان به توافق نرسیم با او به توافق می‌رسیم. تکلیف منصوریانتا پایان هفته مشخص می‌شود. در مورد شرایط مالی من نمی‌توانم اظهار نظر کنم حتما مسؤلان توانایی پرداخت قرارداد این مربی را دارند که وارد مذاکره شدند. در هر حال سرمربی ما طی امروز و فردا مشخص می‌شود و هفته بعد با سرمربی تمرینات را پیگیری می کنیم.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸