به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۶۲۹۸
تعداد بازدید: ۱۰۲۶
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
باشگاه پرسپولیس برای بخشیده شدن حکم محرومیت این باشگاه تمهیداتی دارد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشورمان میزبان تیم تراکتور تبریز است. البته باتوجه به اتفاقات فصل گذشته در بازی دو تیم در تبریز و نیمه تمام ماندن آن بازی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دیدار رفت و برگشت دو تیم در فصل جاری بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

این موضوع، اما به اعتراض پرسپولیسی‌ها روبرو شد. آنها معتقد بودند در قائله فصل گذشته تبریز تقصیری نداشتند و به خاطر خطا تعدادی از هواداران تراکتور، نباید امتیاز میزبانی در بازی این فصل و حضور تماشاگران گرفته شود. در این بین حتی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم به تیم حقوقی این باشگاه دستور دارد تا اقدامات لازم را برای برگزاری بازی با تماشاگر انجام شود. حتی باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری‌هایی هم با کمیته استیناف انجام داده است.

حالا خبر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برنامه ویژه‌ای برای پایان دادن به اختلافات با هواداران تراکتور دارد. در همین خصوص قرار است ظرف چند روز آینده جلسه‌ای مهم برگزار شود تا مشخص شود اختلافی بین هواداران پرسپولیس و تراکتور وجود ندارد تا در نهایت هم بازی تهران و هم بازی برگشت در تبریز با حضور هواداران برگزار شود. باشگاه پرسپولیس مصمم است در بازی هفته هشتم با تراکتور از ظرفیت هواداران خود استفاده کند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶