به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۲۶۷
تعداد بازدید: ۸۸۳۶
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
پیشکسوت پرسپولیس به شکلی عجیب و بی‌سابقه به خیلی افراد فعال در فوتبال ایران حمله کرد.

مهدی وفامنش/ بهروز سلطانی در گفت و گو با میدان، در خصوص صدرنشینی پرسپولیس در شش هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: با این خرید‌ها و این تشکیلات پرسپولیس باید هفته بیستم قهرمان شود. خوشبختانه امسال تیم خوبی داریم و کنار استقلال مدعیان اصلی قهرمانی هستیم. هفته به هفته بچه‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند و این خیلی خوب است.

وی درمورد عملکرد علیرضا بیرانوند در شش هفته ابتدایی و تنها دریافت دو گل، خاطرنشان کرد: ستون یک تیم دروازه‌بان آن است و بیرانوند امسال فوق‌العاده بوده بالاخره باید یک فرقی بین بیرانوند با این رزومه و حامد لک باشد دیگر. همین حامد لک با آن اشتباهات عجیب و گل‌های عجیبی که خورد یک قهرمانی را از پرسپولیس گرفت. امیدوارم بیرانوند همینطوری به کارش ادامه بدهد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در واکنش به اظهارات حامد لک مبنی بر اینکه دو سال در پرسپولیس زیر نظر داوود فنایی تمرین نکرده بود، گفت: اول این را بگویم فنایی در دوران بازی‌اش چه بود که یکباره مربی پرسپولیس شد؟ او با پارتی بازی به این سمت رسید. پس با بخشی از صحبت‌های لک موافقم اما وقتی توپ از دست لک در می‌رود و به گل می‌نشیند چه ربطی به فنایی دارد؟ دروازه پرسپولیس و استقلال مثل جهنم است و نباید در آن چارچوب اشتباه کرد، اما لک واقعا در اندازه پرسپولیس نبود. این مدل گل خوردن‌های لک ربطی به فنایی نداشت.

سلطانی ادامه داد: لک با اینکه دروازه‌بان بدی نیست، اما همان سال گذشته نشان داد در حد پرسپولیس نبود. سال اول هم با شانس و به خاطر مدافعان خوب، عملکرد خوبی داشت وگرنه حد لک در اندازه پرسپولیس نیست. در مس هم این اتفاق رخ می‌دهد و لک به زودی افت می‌کند.

وی در واکنش به اظهارات و حرف‌های وحید قلیچ علیه پرسپولیس و ناراحتی هواداران پرسپولیس از او، خاطرنشان کرد: اگر وحید حرفی می‌زند به چند دلیل است. اول اینکه او چند سال در پرسپولیس بوده، اما می‌بینیم که در فوتبال به حقش نرسید و وضع مالی خوبی ندارد پس کار‌هایی می‌کند که دیده شود و درآمد کسب کند. دوم اینکه باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتی مثل قلیچ توجه نمی‌کند. او ۱۴ سال در پرسپولیس بازی کرده و باید احترامش حفظ شود. باز پرسپولیس خوب است و هوای پیشکسوتان را به نوعی دارد، در استقلال که اوضاع فرق می‌کند. شما بروید ببینید جعفر مختاری‌فر چه شرایطی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: البته این را بگویم که رفتار قلیچ هم درست نیست. او نباید به جشن قهرمانی استقلال می‌رفت یا در حمایت از استقلال حرف می‌زد. بالاخره ما پرسپولیسی هستیم، هواداران روی تیم‌شان تعصب دارند و دوست ندارند یک پرسپولیسی به نفع رقیبشان صحبت کند. ما نباید این کار‌ها را بکنیم. اگر باشگاه بیشتر به امثال قلیچ احترام بگذارد او این کار‌ها را نمی‌کند.

سلطانی در پایان در مورد اخراج اسکوچیچ از تیم ملی هم گفت: به نظر من یکی از دلایل اخراج اسکوچیچ بازیکنانی بود که به تیم ملی دعوت می‌کرد. واقعا برخی بازیکنان با پارتی بازی یا به خاطر پدرشان به تیم ملی دعوت می‌شدند. داشتیم دروازه‌بانی که این شرایط را داشت و با وجود گل‌های بدی که می‌خورد، اما به خاطر پدرش به تیم ملی دعوت می‌شد. پسر پروین یا حجازی هم فوتبالیست بودند اما آیا این شرایط را داشتند؟ ما غیر از بیرانوند که دروازه‌بان اصلی ایران است نیازمند و حسینی را داریم و دیگر نیازی نیست دروازه‌بان جدیدی به تیم ملی اضافه شود. بعضی‌ها با وجود اشتباهات وحشتناک، اما با پارتی بازی به تیم ملی دعوت می‌شدند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Iran (Islamic Republic of)
صادق ذوالفقاری
3
1
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
هر چی داغونه پیشکسوت تیم پرسپولیس.قلیچ.کاظمیان.سپهر حیدری.شیث رضایی.مرتضی فنونی زاده.ابراهیم شکوری.همین سلطانی وغیره.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
1
1
جمعه ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
کاملا حرفش خسابی بود واقعا در تیم ملی جای برای اشتباهات و پارتی بازی نیست گل خوردن چهار تا از کره و تیم دسته دوم الجزایر توسط عابد زاده مهر تایید و‌جدایی اسکوچیچ را رقم زد و این نشان داد که اسکوچیچ اختیاری از خود ندارد و فدراسیون بهترین تصمیم را گرفت که کارلس کی روش را جایگزین کرد
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵