به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۶۲۵۲
تعداد بازدید: ۵۳۳
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
با مصدومیت کریم بنزما، فرصت بازی به ستاره بلژیکی رسید.

به گزارش میدان، از انتقال ادن هازارد به رئال‌مادرید حدود سه سال می‌گذرد و با این وجود او هنوز نتوانسته عملکرد درخشانی از خود برجای بگذارد. حالا با مصدومیت کریم بنزما، این فرصت نصیب هازارد شده تا در ترکیب اصلی رئال قرار بگیرد و توانایی‌های خود را به کارلو آنچلوتی اثبات کند.

 

براین اساس، هازارد هفته گذشته در بازی مقابل سلتیک، دقیقه ۳۰ به جای کریم بنزما به بازی آمد و موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل شد. پیش از این هازارد ۶۵۱ روز موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا نشده بود اما او توانست پس از ۵ سال در این مسابقات در جریان بازی، دروازه حریف را باز کند.

 

ستاره بلژیکی امروز پس از ۲۳۱ روز در ترکیب اصلی رئال‌مادرید قرار گرفت و به هفتادمین بازی خود برای این تیم رسید. ادن هازارد درشرایطی بازی امروز را از ابتدا آغاز کرد که به احتمال زیاد در دیدار مقابل لایپزیگ هم فیکس خواهد بود و حتی ممکن است در برابر اتلتیکو هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد. شایان ذکر است که کمتر از دو سال دیگر از قرارداد ادن هازارد با رئال باقی مانده و اگر در این فصل هم نتواند خودش را اثبات کند به یکی از فاجعه آمیزترین شکست‌های تاریخ رئال‌مادرید در نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۰