به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۶۱۹۷
تعداد بازدید: ۱۰۷۶
سه‌شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
باشگاه استقلال خبر فسخ قرارداد کارگزار این باشگاه به دلیل پخش نشدن تبلیغات دور محیطی را تکذیب کرد.

به گزارش میدان، باشگاه استقلال در 4 هفته ابتدایی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر دو بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کرده است. دیدار با سپاهان و مس کرمان بازی‌هایی بوده‌اند که به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شده است.

 

باشگاه استقلال به دلیل بحث حق پخش تلویزیونی با صداوسیما وارد چالش شده است و در نشست‌ها و میکسذون ورزشگاه اجازه حضور دوربین‌های تلویزیونی را نمی‌دهد. بازی‌های استقلال نیز طبق ادعای این باشگاه توسط صداوسیما به نحوی پخش می‌شود که تبلیغات محیطی دیده نشود.

 

باشگاه استقلال که خودش تبلیغات محیطی را اجرا می‌کند به تصمیم صداوسیما بارها اعتراض کرد، تا جایی که قرار بود در بازی با مس کرمان در نیمه دوم در زمین حاضر نشوند. به دنبال این اتفاقات، شایعاتی مطرح شد که کارگزار باشگاه استقلال به دلیل پخش نشدن تبلیغات محیطی دور زمین قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده یا تهدید به فسخ کرده است. در این زمینه با یکی از مسئولان باشگاه استقلال صحبت کردیم که این فرد به میدان گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد. مشکلاتی که اخیرا بوجود آمده است حل می‌شود و کارگزار باشگاه نیز خودش این مسائل را می‌داند. در حال رایزنی هستیم تا اتفاقی که هواداران استقلال به دلیل نوع پخش بازی‌های تیم ناراحت هستند، حل شود. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰