به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۲
۶۱۶۹
تعداد بازدید: ۸۳۷
چهارشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

به گزارش میدان، تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. با ثبت این نتیجه پرسپولیس 8 و صنعت نفت 4 امتیازی شدند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، مهدی ترابی ( 76 - سینا اسدبیگی) ، سعید صادقی ( 89 - سیامک نعمتی ) ، سروش رفیعی ( 76 - محمد عمری)، امید عالیشاه (87 - مهدی عبدی )و یورگن لوکادیا (76 - حامد پاکدل).

ترکیب صنعت نفت: احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی ( 54 - سیدفاخر تهامی)، حسین ساکی، سینا مریدی (54 - طالب ریکانی)، حسین پورامینی (38  - عباس بوعذار - 82 - احمد شریعت زاده)، شیردین بابایف، امیرحیسن فرهادی، حکیم نصاری و میرهادی میرجوان ( 54 - مهدی ممی زاده).

کارت قرمز:

شرح گل: دقیقه 27 یورگن لوکادیا روی یک پاس در عرض و با یک چرخش زیبا و یک ضربه آرام گل اول بازی را به ثمر رساند. دقیقه 80 روی ارسال امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی فر با یک ضربه از داخل شش قدم گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

این دیدار در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که مهمترین اتفاق آن حضور هواداران خانم پرسپولیسی در ورزشگاه بود. این برای اولین بار بود که هواداران خانم پرسپولیسی در یک بازی داخلی این تیم به ورزشگاه می‌رفتند و تیم‌شان را تشویق کردند.

 

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس موفق شد در دومین بازی خود با لباس این تیم اولین گلش را به ثمر برساند تا خیال یحیی گل محمدی از داشتن یک مهاجم تمام کننده و سطح بالا راحت باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۶