به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۶۱۳۷
تعداد بازدید: ۵۹۸
دوشنبه ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
شروع مربیگری سرمربی پرتغالی تیم استقلال در سه بازی ابتدایی لیگ او را تبدیل به بهترین مربی خارحی آبی‌پوشان کرده است.

به گزارش میدان، تیم استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی خود در سه بازی ابتدایی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر صاحب یک شکست و دو پیروزی شده است. آبی‌پوشان پس از شکست در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان اصفهان تیم‌های ملوان انزلی و مس کرمان را شکست داد تا خودش را بالا بکشد.

نکته جالب در این میان، رکوردی بود که ساپینتو در استقلال ثبت کرد. در میان همه مربیان خارجی تاریخ استقلال، ساپینتو بهترین شروع را نسبت به همه آنها داشته است. آندره‌آ استراماچونی در لیگ نوزدهم با استقلال طی 6 هفته اول توانست 6 امتیاز بگیرد. پیش از او، وینفرد شفر در شانزدهم در 5 هفته اول صاحب 6 امتیاز شده بود.

رولند کخ، سرمربی آلمانی استقلال نیز در لیگ دوم در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر صاحب 7 امتیاز با آبی‌پوشان شده بود. به این ترتیب، ساپینتو با تعداد بازی کمتر 6 امتیاز گرفته است تا بهترین مربی خارجی آبی‌پوشان در تاریخ لیگ برتر شود. البته استراماچونی و شفر در ادامه امتیازات زیادی کسب کردند و باید دید ساپینتو می‌تواند به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد یا نه.

ساپینتو در حالی موفق به شکست ملوان و مس با استقلال شده است که هر دو تیم به تازگی از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده‌اند و هنوز چالش او با تیم‌هایی مثل گل‌گهر، نساجی، تراکتور، فولاد و پرسپولیس باقی مانده است. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵