به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۱۰۶
تعداد بازدید: ۱۲۹۹
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
مهاجم اسبق پرسپولیس در مورد شرایط فعلی این تیم توضیحاتی داد.

جمشید شاه‌محمدی در گفتگو با میدان، در خصوص دیدار امروز پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: بازی با آلومینیوم بسیار مهم است. با توجه به نتایج پرسپولیس در دو هفته اول، پیروزی در این مسابقه از نان شب هم واجب‌تر است.


وی ادامه داد: پرسپولیس اگر می‌خواهد وارد بحران نشود و بیشتر از این از صدر جدول فاصله نگیرد باید آلومینیوم را شکست بدهد. البته همیشه بازی در اراک برای پرسپولیس سخت بوده اما اینبار چاره‌ای جز کسب ۳ امتیاز ندارد.


پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عدم گلزنی این تیم در دو بازی نخست لیگ تاکید کرد: عوامل مختلفی در این مورد دخیل هستند که یکی از آن‌ها بدشانسی است. من معتقدم اگر پرسپولیس بتواند همان موقعیت اول هر بازی را به گل تبدیل کند بقیه بازی برای تیم راحت‌تر می‌شود.


شاه‌محمدی درباره جذب یورگن لوکادیا توسط پرسپولیس هم گفت: بازیکن بزرگ و رزومه‌داری توسط باشگاه جذب شده. به نظرم باید به لوکادیا زمان داد تا خودش را با تیم وقف بدهد. البته او بازیکن بزرگی است و فکر می‌کنم در نهایت موفق شود. اینکه یک بازیکن مستقیم از بوندس‌لیگا به ایران آمده یک اتفاق بزرگ است. امیدوارم که موفق باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۵