به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۶۰۹۰
تعداد بازدید: ۶۵۳
پنجشنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴
مهاجم تیم استقلال به دلیل شرایطی که دارد، شاید نتواند در لیست آبی‌پوشان قرار بگیرد.

به گزارش میدان، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد کاوه رضایی برای بازگشت به استقلال با مشکل روبرو شود، مشکلاتی که ابتدا خودش باعث آن شد و سپس سهل‌انگاری مسئولان استقلال. ماجرا به این صورت است که رضایی در ابتدای مذاکراتش با استقلال گفته بود به دنبال گرفتن اقامت در کشور بلژیک است و باید برای این کار تحت قرارداد باشگاه شارلوای بلژیک قرار بگیرد و از مسئولان استقلال خواست به او فرصت دهند تا مشکلش را حل کرده و سپس قراردادش را با استقلال ثبت کند.

 

گذشت زمان ثابت کرد که رضایی نتوانسته مشکلش را حل کند و دو بازی ابتدای لیگ را از دست داد. با توجه به آمدن محمد محبی و مهدی قائدی و بازگشت سیاوش یزدانی، مسئولان استقلال با تصمیم ریکاردو ساپینتو نام سیدمحمد حسینی و ارسلان مطهری را از لیست خارج کردند. حسینی با وجود مصاحبه‌هایی که انجام داد راهی تراکتور تبریز شد اما مطهری نپذیرفت که قراردادش را فسخ کند. در آخرین دقایق نقل‌وانتقالات تابستانی، مسئولان استقلال در نامه‌ای به سازمان لیگ نام ارسلان مطهری را از لیست خارج کردند تا نام سیاوش یزدانی و کاوه رضایی در لیست قرار بگیرد.

 

سازمان لیگ این موضوع را پذیرفت اما برای تعیین تکلیف مطهری آن را به کمیته تعیین وضعیت سپرد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این کمیته رأی را به سود مطهری اعلام می‌کند و استقلال نمی‌تواند رضایی را وارد لیست کند. مهاجم استقلال هم مدتی است فقط نظاره‌گر تمرینات استقلال است و شاید رضایی با این شراط به دنبال رفتن به تیم دیگری باشد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶