به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۶۰۴۵
تعداد بازدید: ۱۰۹۸
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
مریی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص شکست تیمش مقابل سپاهان صحبت‌هایی را انجام داد.

جواد منافی در گفت و گو با میدان، در خصوص شکست هفته دوم نساجی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: ما به خوبی سپاهان را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم مقابل این تیم باید چکار کنیم و چطور به آنها ضربه بزنیم به خاطر همین برای امتیاز به اصفهان رفته بودیم. اتفاقا گل اول را هم زدیم، اما به خاطر چند اشتباه فردی کوچک گل مساوی را خوردیم و بعد از آنهم سپاهان گل دوم را به ما زد.

وی درباره صحنه عجیب این بازی که در آن داور رشید مظاهری را اخراج نکرد تاکید کرد: فکر می‌کنم همه جهان آن صحنه را دیدند و همه هم گفتند که مظاهری باید اخراج می‌شد، اما داور حتی خطا هم نگرفت. نمی‌دانم داور چطور از آن صحنه گذشت. اگر مظاهری اخراج می‌شد شرایط بازی فرق می‌کردیم و می‌توانستیم از سپاهان امتیاز بگیریم.

مربی تیم فوتبال نساجی در واکنش به مصاحبه رشید مظاهری که اعلام کرده اگر خودش داور بود در آن صحنه به خودش کارت قرمز می‌داد هم گفت: مظاهری حرف حق زده و دمش هم گرم. جالب اینجاست وقتی به داور اعتراض کردیم گفت چیزی ندیدم! حتی کمک داور که از فاصله صدمتری کرنر نشده ما را دید گفت که صحنه را ندیده! حتی اگر داور هم جریمه و محروم هم شود بازهم چیزی به ما نمی‌رسد.

منافی در مورد بازی هفته سوم تیمش با ملوان بندرانزلی هم خاطرنشان کرد: قطعا بازی سختی داریم، اما اینکه قرار است بعد از چندسال مقابل هوادارنمان در ورزشگاه شهید وطنی بازی کنیم انگیزه ما را هزار برابر کرده است. انشاالله که بتوانیم در این بازی اولین سه امتیاز فصل را کسب کنیم.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴