به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۹۵۸
تعداد بازدید: ۷۷۱
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
به دلیل کسب نتایج ضعیف، هواداران افراطی تیم آلدوسیوی، خودروی بازیکنان تیم را آتش زدند.

به گزارش میدان، هواداران افراطی باشگاه آلدوسیوی آرژانتین، پس از شکست مقابل گودوی کروز، خودروهای چند بازیکن تیم خود را به آتش کشیدند. این حادثه عصر پنجشنبه در محل تمرین باشگاه آلدوسیوی رخ داد. این درشرایطی است که بازیکنان پس از شکست دو بر صفر در خانه حریف، درحال بازگشت با هواپیما بودند.

 

عکس/ هواداران معترض، اتومبیل بازیکنان این تیم را آتش زدند

 

همانطور که رسانه‌های محلی گزارش دادند، هواداران پس از شکست خارج از خانه تیمشان مقابل گودوی کروز، وارد محل تمرین آلدوسیوی شدند و گلوله‌هایی به هوا شلیک و پرسنل امنیتی را ترساندند. چند بازیکن قبل از سفر، اتومبیل‌های خود را در محل تمرین پارک کرده بودند و از طریق شبکه‌های اجتماعی مطلع شدند که خودروی چهار نفر از آن‌ها در آتش سوخته است.

 

بازیکنانی که خودروهای خود را از دست دادند عبارتند از خوزه دوکی دروازه‌بان، فرانسیسکو سرو هافبک و جاناتان زاکاریا و برایان مارتینز وینگرها. سانتیاگو سیلوا، مهاجم آلدوسیوی دراین باره گفت: من هرگز چنین چیزی را در دوران حرفه‌ای خود تجربه نکرده‌ام. همه ما از طریق شبکه‌های اجتماعی و نیروهای امنیتی حاضر در زمین تمرین از این حادثه مطلع شدیم. آن‌ها چیزهای مادی هستند اما نمی‌توانیم به این اعمال عادت کنیم.

 

خودروهای سوخته شده در جریان حمله هواداران، پژو 308، فولکس واگن پولو، مرسدس بنز A200 و فولکس واگن سوران بودند. براین اساس، به خاطر پیشگیری از هرگونه اقدام خرابکارانه، دیدار روز پنجشنبه آلدوسیوی برابر تیم ولز سارسفیلد، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. گفتنی است که آلدوسیوی با ۸ امتیاز از ۱۳ دیداری که تاکنون انجام داده، در رده ماقبل آخر جدول قرار گرفته است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵