به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۵۹۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۴۱
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
باشگاه استقلال برای جذب محمد محبی هزینه بالایی را متقبل شده است.

به گزارش میدان، مدیران تیم استقلال برای جذب محمد محبی تلاش بسیار کردند تا بتوانند با حضور این بازیکن در لیگ برتر هواداران و ساپینتو سرمربی تیم را راضی کنند، حتی برای این بازیکن هزینه بسیاری نیز پرداخت کردند تا از نقل و انتقالات عقب نمانند.

 

سردار آجورلو مدیرعامل استقلال که در فصل نقل و انتقالات شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت در پی این است که این اتفاقات را جبران کند و تیمش با دست پر بازی‌های لیگ را آغاز کند. به همین دلیل زمانی که با پیشنهاد مالی محبی برای حضور یک ساله در استقلال آن هم به صورت قرضی روبرو شد مخالفتی نکرد و از وی خواست که برای عقد قرارداد وارد تهران شود.

 

گفته می‌شود این بازیکن قرار است مبلغ چهارده میلیارد از باشگاه دریافت کند و باشگاه استقلال باید علاوه بر این مبلغ 250 هزاردلار نیز برای رضایتنامه وی به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کند و این موضوع مبلغ انتقال وی را بالا می‌برد اما مدیران استقلال اعتراضی به این موضوع ندارند و حضور این بازیکن را در تیم باارزش می‌دانند.

 

البته استقلالی‌ها امیدوارند که برای فصل دوم حضور این بازیکن در استقلال بتوانند نظر مسوولان باشگاه پرتغالی را جلب کنند و قرارداد وی را قطعی کرده و شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰