به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۵۹۰۹
تعداد بازدید: ۶۴۷
يکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
باشگاه استقلال به یک دلیل هنوز نتوانسته با لژیونر کشورمان قرارداد امضا کند.

به گزارش میدان، محمد محبی بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم گرفت به ایران بیاید تا برای تیم استقلال بازی کند. این بازیکن فصل گذشته از سپاهان راهی سانتاکلارای پرتغال شد اما نتوانست درخشش خاصی داشته باشد و بیشتر مسابقات روی نیمکت حضور داشت.

 

با توجه به اینکه محبی در ایران بیشتر به تیم ملی دعوت می‌شد، تصمیم گرفت دوباره به ایران بازگردد تا یکی از مسافرهای جام جهانی 2022 قطر باشد. او به همین دلیل استقلال را از مدت‌ها قبل انتخاب کرد اما تغییرات مدیریتی در باشگاه سانتاکلارای پرتغال باعث توقف مذاکرات شده بود.

 

در نهایت مدیران این باشگاه موافقت خود را برای انتقال قرضی این بازیکن به استقلال اعلام کردند. محبی به ایران آمد اما چون هنوز باشگاه استقلال نتوانسته پول رضایت‌نامه را به سانتاکلارای پرتغال پرداخت کند هنوز از امضای قرارداد این بازیکن با استقلال رونمایی نشده است. با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در اروپا، مسئولان استقلال در تلاش هستند در روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه پول رضایت‌نامه را پرداخت کنند تا هر چه زودتر کار انتقال را انجام دهند. محبی با این شرایط احتمال دارد هفته‌های ابتدایی غایب بازِ‌های استقلال باشد. 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵